Gå til innhold

Burning crusade.. Irriterende? JA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så morsomt å se folka si at det er fake :)

Men som fyren linka over der, jeg har ikke lov å si noe, skulle da tro at de ikke bryr seg om login screenen though.

Å nei, jeg har ikkenoe mot bugs i en alpha test men det er fortsatt forbanna plagsomt å vente i mange timer :p

Skrevet
Ikke fake, alle kan laste ned TBC alpha men bare de som har key kan faktisk spille.

Loginscreenen ser nøyaktig slik ut.

6906181[/snapback]

Jepp. Den ser faktisk slik ut. Er ingenting fancy..

Skrevet

teite folk.. admin steng denna tråden.. alle kan laste ned tbc alpha og update den å se at pct faktisk har tilgang til tbc alpha testinga..

Skrevet
Litt morsomt at dere hevder at bare friends osv får komme inn, når jeg mener å ha lest at Nihilium fikk invite...

6906115[/snapback]

F&F betyr ikke bare friends and family.

Det er det siste steget i Alpha testing der de lar venner og familie til Blizzard ansatte prøve, OG "spesielle testere", mao folk som har f eks. alltid vært beta testere for blizzard (er folk som har beta testa siden diablo 1 uten å være ansatt)

Så det at det verdensledende guildet fikk noen keys er ikke overraskende :)

Skrevet

Men som fyren linka over der, jeg har ikke lov å si noe, skulle da tro at de ikke bryr seg om login screenen though.

Å nei, jeg har ikkenoe mot bugs i en alpha test men det er fortsatt forbanna plagsomt å vente i mange timer :p

6906178[/snapback]

Jeg tror de fleste gir blanke i om det er fake eller ikke.

Poenget er at startinnlegget ditt er totalt blottet for både mål og mening. Man får ikke et fnugg av informasjon ut av det, så det bryter totalt med alle retningslinjene for forumet. Dermed er det vanskelig å tolke det som annet enn et dårlig skryteforsøk, og hvis du faktisk har testkonto, ville jeg vært flau om jeg var den i Blizzard som ga deg tilgang....

Skrevet

6906178[/snapback]

Jeg tror de fleste gir blanke i om det er fake eller ikke.

Poenget er at startinnlegget ditt er totalt blottet for både mål og mening. Man får ikke et fnugg av informasjon ut av det, så det bryter totalt med alle retningslinjene for forumet. Dermed er det vanskelig å tolke det som annet enn et dårlig skryteforsøk, og hvis du faktisk har testkonto, ville jeg vært flau om jeg var den i Blizzard som ga deg tilgang....

6906874[/snapback]

Ja der traff du spikeren på hodet. Spesielt siden din post er så sinnsykt meningsfull

Skrevet

Alpha eller ikke, det som er implementert allerede i spillet burde vel være fungerende? Regner med de ikke begynte med å kode alt opp igjen, og tester det ut igjen nå. Jeg ville tro at en alpha-testing av BC ville være angående det som var nytt i BC...

Skrevet (endret)
Ja der traff du spikeren på hodet. Spesielt siden din post er så sinnsykt meningsfull

6906902[/snapback]

Jeg begrunnet i det minste min kritikk av trådstarter, du kommer ikke med et eneste poeng annet enn å hakke på meg... Du burde kanskje unnlatt å ta ordet "meningsfylt" i din munn. :roll:

Endret av mad_arab
Skrevet (endret)

Gotta love jealousy.

Poenget med tråden var for å finne noen andre som også hadde fått aksess og kunne si om serverne funka for dem..

(Også pga det offisielle Beta forumet er nede, derfor umulig å få tak i folk for hjelp :(, men fant noen som hadde samma prob nå uansett..)

Endret av PcT
Skrevet
Gotta love jealousy.

Poenget med tråden var for å finne noen andre som også hadde fått aksess og kunne si om serverne funka for dem..

(Også pga det offisielle Beta forumet er nede, derfor umulig å få tak i folk for hjelp :(, men fant noen som hadde samma prob nå uansett..)

6907046[/snapback]

Da burde du vell igrunnen skrevet det i første post da?

Skrevet (endret)
Gotta love jealousy.

6907046[/snapback]

Siden andelen BC testere på dette forumet er ganske lav, så virker det helt absurd å poste en tråd der du ikke engang forteller hva det dreier seg om. Hvordan skal de BC testerne her, om det i det hele tatt er noen, forstå hva du egentlig er ute etter? Det er ikke rart det blir forvirring og diskusjon med tanke på det uforståelige åpningsinnlegget.

Og du bør nok revurdere utsagnet om at de som kritiserer det uforståelige åpningsinnlegget bare er misunnelige... Det er en særdeles merkelig måte å takle kritikk på.

Endret av mad_arab
Skrevet

Anyway, noe galt med servern nå tror jeg.. Ser ut som jeg er på en vanlig WoW server med Burning crusade Client :/

Bugs ftl :p

Skrevet

"Poenget er at startinnlegget ditt er totalt blottet for både mål og mening. Man får ikke et fnugg av informasjon ut av det, så det bryter totalt med alle retningslinjene for forumet. Dermed er det vanskelig å tolke det som annet enn et dårlig skryteforsøk"

Dette ble sagt tidligere i tråden, og jeg er i det store og hele enig med dette innlegget og stenger tråden.

Reaksjoner tas på PM

AtW

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...