Gå til innhold

Guitar Hero går multiplatform!


Snorre

Anbefalte innlegg

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67768

 

Eurogamer har nå kommet med en gledelig nyhet! Activision vil gi ut Guitar Hero til alle nye viktige "formater". Dette betyr at Guitar Hero meget sannsynlig kommer til å komme til både Playstation 3, Wii og Xbox 360. Med andre ord kan vi som ikke hadde planer om å kjøpe Playstation 2/Playstation 3 også få tak i dette herlige spillet.

 

Selv ser jeg fram til spillet da jeg alltid har synes det har set så gøy ut. Har også testet det litt på Elkjøp. Så hva synes dere?

 

Diskuter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har aldri testet det selv, men folk skryter jo stort av dette. Veldig positivt at 360en får noen skikkelige partygames, får håpe Konami gir ut Karaoke Revolution til 360 ogpå både PAL og NTSC så Singstar får konkurranse også.

Lenke til kommentar

Guitar Hero er et helt genialt spill! Fantastisk på fors eller nach også, hehe.

 

Har mine tvil om at det kommer på Wii, men urelevant for meg da jeg allerede har Xbox360.

Litt dumt uansett å må punge ut for enda en kontroll da, fordi jeg allerede har det på PS2. Med andre ord blir det Guitar Hero II på PS2 for meg.

 

En eventuell next-gen Guitar Hero vet jeg ikke hvilken plattform jeg skal kjøpe på, men det blir nok Xbox360 eller Wii (om det kommer) da jeg sannsynligvis ikke vil ha en PS3 til den tid.

 

Håper at kontrollen da blir trådløs også ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til at Guitar Hero ikke skulle komme til Wii. Riktig nok vil ikke Wii være istand til å vise like god grafikk. Men Guitar Hero er vel en av de spillene nå til dags som fokuserer minst på grafikk. I tillegg til den alve prisen og det faktum at GameCube var en praktfull party-konsoll så tror jeg det godt kan komme på Wii. Men som sagt, er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Guitar Hero er et helt genialt spill! Fantastisk på fors eller nach også, hehe.

 

Har mine tvil om at det kommer på Wii, men urelevant for meg da jeg allerede har Xbox360.

Litt dumt uansett å må punge ut for enda en kontroll da, fordi jeg allerede har det på PS2. Med andre ord blir det Guitar Hero II på PS2 for meg.

 

En eventuell next-gen Guitar Hero vet jeg ikke hvilken plattform jeg skal kjøpe på, men det blir nok Xbox360 eller Wii (om det kommer) da jeg sannsynligvis ikke vil ha en PS3 til den tid.

 

Håper at kontrollen da blir trådløs også ;)

6902736[/snapback]

 

Samme situasjon her. Men håper på Guitar hero på Xbox LIVE. Det hadde vært NIZZLE FO SHIZZLE.

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen grunn til at Guitar Hero ikke skulle komme til Wii. Riktig nok vil ikke Wii være istand til å vise like god grafikk. Men Guitar Hero er vel en av de spillene nå til dags som fokuserer minst på grafikk. I tillegg til den alve prisen og det faktum at GameCube var en praktfull party-konsoll så tror jeg det godt kan komme på Wii. Men som sagt, er ikke sikker.

6902789[/snapback]

 

Ikke noe negativt om Wii, men jeg er usikker på hvor god støtte den har av Activision, derfor jeg er usikker. Og når artikkelen skriver "all relevant consoles" blir jeg litt mer usikker. Hvorfor ikke skrive PS3, Xbox260 og Wii? Virker litt som det er noe de utelukker. Håper dog at jeg tar grundig feil :)

Lenke til kommentar
er ikkje så veldig inne på dette her egentli.. er det slik at man spiller gitar soloer av kjente grupper liksom?  liksom son som singstar?

6902847[/snapback]

Man spiller "gitar" i forskjellige sanger ja, og oppnår poeng etter hvor bra du treffer. Det er egentlig bare et helt vanlig rytmespill, med to viktige unntak:

 

1. Å spille gitar er så uhorvelig mye kulere enn å synge masseproduserte pop-låter i bedrukken tilstand pået vorspiel, og

2. Musikken er faktisk utrolig bra :yes:

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Jeg ser ingen grunn til at Guitar Hero ikke skulle komme til Wii. Riktig nok vil ikke Wii være istand til å vise like god grafikk. Men Guitar Hero er vel en av de spillene nå til dags som fokuserer minst på grafikk. I tillegg til den alve prisen og det faktum at GameCube var en praktfull party-konsoll så tror jeg det godt kan komme på Wii. Men som sagt, er ikke sikker.

6902789[/snapback]

 

Ikke noe negativt om Wii, men jeg er usikker på hvor god støtte den har av Activision, derfor jeg er usikker. Og når artikkelen skriver "all relevant consoles" blir jeg litt mer usikker. Hvorfor ikke skrive PS3, Xbox260 og Wii? Virker litt som det er noe de utelukker. Håper dog at jeg tar grundig feil :)

6902848[/snapback]

 

 

Activison er en av de tredjeparts utgiverene som støtter Wii mest, med titler som Call of Duty 3, Tony Hawk's down hill Jam, Marvel: Ultimate Alliance og World Series of Poker.

Lenke til kommentar
Activison er en av de tredjeparts utgiverene som støtter Wii mest, med titler som Call of Duty 3, Tony Hawk's down hill Jam, Marvel: Ultimate Alliance og World Series of Poker.

6903029[/snapback]

 

Ja, men alle disse er multiplatform titler som ville kommet på alle konsoller uansett.

6903088[/snapback]

 

Som Guitar Hero da mener du.

Lenke til kommentar
Activison er en av de tredjeparts utgiverene som støtter Wii mest, med titler som Call of Duty 3, Tony Hawk's down hill Jam, Marvel: Ultimate Alliance og World Series of Poker.

6903029[/snapback]

 

Ja, men alle disse er multiplatform titler som ville kommet på alle konsoller uansett.

6903088[/snapback]

 

Som Guitar Hero da mener du.

6903095[/snapback]

 

Joda, men ikke på samme måte :p

Mener ikke å være pessimistisk, men jeg ville ikke bli overrasket om GH ikke dukker opp på Wii.

 

Forresten: TH: Downhill Jam er Nintendo exclusive virker det som.

 

Var bare ordet "significant" som gjorde meg usikker.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Activison er en av de tredjeparts utgiverene som støtter Wii mest, med titler som Call of Duty 3, Tony Hawk's down hill Jam, Marvel: Ultimate Alliance og World Series of Poker.

6903029[/snapback]

 

Ja, men alle disse er multiplatform titler som ville kommet på alle konsoller uansett.

6903088[/snapback]

 

Downhill Jam kommer på DS også, men det er fortsatt Nintendo eksklusivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...