Gå til innhold

Hvem er billigst på datatrafikk?


Anbefalte innlegg

Byttet tilbake til Telenor fra Tele2 da Tele2 gav forferdelig ustabil datatrafikk. Men Telenors priser er jo horrible på datatrafikk!

 

Hvem er billigst pr. MB (når jeg ikke overskrider 50 eller 25 kr pr. dag)?

La oss for enkelthets skyld si at jeg laster ned 25 MB pr måned.

 

Telenor: 500 kr (20 kr pr MB)

NetCom: 500 kr (20 kr pr MB)

Tele2: 338.75 kr (13.55 kr pr MB)

OneCall: 262.50 kr (10.50 kr pr MB)

 

Noen billigere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat skaffa meg et telenor "kort og kontant" abonnement for at folk med telenor fritid skal kunne ringe meg gratis. Men fy faen for en pris! I løpet av kort tid hadde jeg nådd "taket" på 50 kr/døgnet.

 

Så nå er det tilbake til Teletopia og gratis GPRS.. hvertfall på Qtek 8300 smartphonen som suger til seg dataoverføring som den skulle vært betalt for det! :)

 

Så bor du i Oslo er Teletopia GENIALT for dataoverføring.

Lenke til kommentar
Byttet tilbake til Telenor fra Tele2 da Tele2 gav forferdelig ustabil datatrafikk. Men Telenors priser er jo horrible på datatrafikk!

 

Hvem er billigst pr. MB (når jeg ikke overskrider 50 eller 25 kr pr. dag)?

La oss for enkelthets skyld si at jeg laster ned 25 MB pr måned.

 

Telenor: 500 kr (20 kr pr MB)

NetCom: 500 kr (20 kr pr MB)

Tele2: 338.75 kr (13.55 kr pr MB)

OneCall: 262.50 kr (10.50 kr pr MB)

 

Noen billigere? :)

6901158[/snapback]

 

Hvis du laster ned 25 MB bør du vurdere NetCom Connect20 som tilleggstjeneste eller som et eget abonnement. Da betaler du 125,- for de første 20 MB, deretter 6,- per MB. Totalt blir det da 155,-. Ser veldig mye billigere ut enn det du har listet opp ovenfor.

 

Connect20 får du både som tilleggstjeneste på abonnementet, og som et eget abonnement. Det gjelder også for all datatrafikk på abonnementet.

Endret av zegenie
Lenke til kommentar
Om du bruker veldig mye datatrafikk, kan du også tegne Netcom Connect abonnement eller tilleggstjeneste for 399 i mnd. Da kan du bruke så mye du ønsker.

6923953[/snapback]

 

Er ikke det 399 uten mva, så den reelle summen man må betale for Netcom Connect er 498,75 kr? Det står nemlig at 399 er eksklusiv mva på Netcom sine sider..

Lenke til kommentar
Om du bruker veldig mye datatrafikk, kan du også tegne Netcom Connect abonnement eller tilleggstjeneste for 399 i mnd. Da kan du bruke så mye du ønsker.

6923953[/snapback]

 

Er ikke det 399 uten mva, så den reelle summen man må betale for Netcom Connect er 498,75 kr? Det står nemlig at 399 er eksklusiv mva på Netcom sine sider..

6924369[/snapback]

 

Jo, 399 er uten mva. Den koster 499,- ink mva.

Lenke til kommentar
Det "tilbudet" har Telenor også.

6929272[/snapback]

 

Telenor tar 549 kr pr.mnd for "Fri Internett", for en del mennesker som kun sjekker epost i ny og ne og litt surfing ved hjelp av Opera Mini så tror jeg Netcom Connect 20 kan være en bedre tjeneste..er det mulig å kombinere den med Netcom DataMania slik hvis man en dag skal surfe via datamaskinen og bruker opp 20 mb ganske raskt slipper å betale når man passerer 25 kr?

Lenke til kommentar

Connect20 er i mitt syn er HÅPLØST abonnement.

De få mb som er inkludert går veldig fort bort.

 

Var på Gardermoen på kurs for ikke så lenge siden og brukte telefonen med 3G-dekning som modem og etter 5 minutter med msn og litt skriving på forumet (uten bildevisning) hadde jeg passert 3-4 mb alt!

 

Det er synd at de ikke tilbyr noe i en hyggeligere prisklasse.

F.eks. 200mb for 249 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...