Gå til innhold

Filer borte! TRENGER HJELP!


Audun265

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en HP pavilion PC, og med den følger det en eget Selvstendig HP operativsystem som kun er for HP recovery programmet. Det gjennoppretter de filer og setter PCen i den stand som når du fikk den som ny. Det står at ingen filer skal bli slettet. Bare gjennopprette XP og sett pcen slik man fikk den. Men så når gjennoppretting var ferdig og pcen inne i Windows så var plutselig alle dokumentene og filene til den ene bruker borte, den hovedbrukere som HP kaller for HP_eier som er den brukerkontoen som var der når vi fikk den.

 

Den interne hardisken som har pcen på 250 GB er delt i to partisjoner den ene en vanlig systemhardisk til Windows, den andre på ca 5GB som er reservert for HP recovery er umulig å komme inn på.

Under den gjennopprettingen stod det at den tok sikkerhetsoppdateringer av brukerkontoer og sånt.

Så da lurer jeg på hvor kan backuppen ligge?, jeg vil tro at det er HP recovery partiosjonen. Og da lurer jeg på hvordan jeg kan komme meg inn på den hardisken.

 

Alle programmer som var instalert på pcen ligger der også fortsatt, men en del funker ikke, sier at div filer er skadet.

 

Også skulle jeg hatt noen anbefaliger til hvordan jeg kan gjennopprette filene, hvis ikke de ligger på HP recovery.

Om det er noen bra programvarer som kan være en ide og instalere for å se om den kan gjennopprette de filene.

 

 

 

P.S. Det var et uhell, litt for sent og veldig dumhet som gjorde at jeg gikk på gjennopprettinge. Skulle egentlig bare i sikkerhetsmodus. Så det er ikke tatt noen backup av noen filer heller :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...