Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT har satt ned linje hastigheten min..


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har bestillt adsl 2+ til dem.. men noen uker at første regning er betalt har de faan meg satt ned hastigheten min til 2000/512 hva faaan er dette fornoe? jeg skal ringe idag å høre hva de egentlig driver med. Jeg har krav på å få fikset dette relativt fort ikke sant? samt. avslag i prisen (for den uken linjen har stått på 2000/512)? snart ønsker jeg ikke å ha adsl fra dem lengre, har bare vært tullball...

 

*Jeg har rett til å få satt opp hastigheten min nå med en gang ikke sant? hva kan jeg gjøre vidre? Når kan jeg bare avbryte avtalen på grunnlag av at de ikke oppfyller sin del? synes det har vært mye tull med dem fra dag 1.

Endret av vargaz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Jeg har rett til å få satt opp hastigheten min nå med en gang ikke sant? hva kan jeg gjøre vidre? Når kan jeg bare avbryte avtalen på grunnlag av at de ikke oppfyller sin del? synes det har vært mye tull med dem fra dag 1.

6893885[/snapback]

hadde lignende problem med NGT, målte noen dager og hastighet var lang unna det var før..... ringte dem og de har ordnet dette mens jeg pratet med dem.....

Skrevet
Ta og ring de da vel og hør hva de sier...

6895158[/snapback]

 

word, hva med å ringe de før du spyr ut dine frustrasjoner her, de gjør det antakeligvis ikke med overlegg :roll:

Skrevet

Virker som det går litt fort i svingene med deg. Ring dem og hør. Prøv eventuelt å restarte ruter eller koble opp på nytt fra ruterkonfigurasjonen (http://10.0.0.1).

 

Før de bekrefter at de med vilje har satt ned hastigheten har du vel ingenting å bli hysterisk over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...