Gå til innhold

Test: Nokia 5500 Sport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
5500 har selvfølgelig tastelås. Hvis du vil kan du og legge inn automatisk tastelås, tilogmed velge selv hvilke taster du vil bruke for tastelås.

 

Dra tilbake til Elkjøp og spør hvordan i alle dager de kan finne på å ansette en som han, på en noe annerledes formulert måte :)

7541452[/snapback]

 

Hei Arhei. Kan du fortelle meg om det går å stille skriftstørrelsen i menyene? Og i tilfelle, hvordan i alle dager dette gjøres.

Lenke til kommentar
Stemmer.. Med litt triksing kan man dog endre font i menyer, tekstmeldinger osv., til en man selv liker bedre eller som er lettere å lese.

 

Har ikke lenken til guide her, men kan finne frem om ønsket..

7608070[/snapback]

 

Hei

 

Har du bry til å finne den lenken? :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ER DET NOEN som kan fortelle meg hvordan man får automatisk tastelås på 5500? :mad:

7743832[/snapback]

Ta et kjapt google-søk. Du bør finne filen innen 3 min.

 

Søk på autolock eller keylock eller slike ting til Series 60 v3.

 

Edit: For å presisere, du må altså laste ned et lite tredjepartsprogram.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
5500 har selvfølgelig tastelås. Hvis du vil kan du og legge inn automatisk tastelås, tilogmed velge selv hvilke taster du vil bruke for tastelås.

 

Dra tilbake til Elkjøp og spør hvordan i alle dager de kan finne på å ansette en som han, på en noe annerledes formulert måte :)

7541452[/snapback]

 

 

Synes faktisk at det er skuffende å ikke ha automatisk tastelås i telefon oppsettet. I tillegg er skriften veldig liten, og dette er vel det største problemet med telefonen. Vet ikke hva som er anbefalt fra Nokia vedrørende 3 parts program? Finnes det masse bugger i desse? Vil noen av disse gjøre telefonen enda tregere om mulig? Er det noen erfaringer rundt dette? Hvis Nokia går god for 3 parts software kan vel butikken også det. Men vanskelig for selger å si at det er enkelt å ordne dette hvis han ikke har programmet klart for installering for kunde. Er det noen som har link til tastelås for denne telefon?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
...

7746271[/snapback]

Ja, forstår det er irriterende uten automatisk tastelås. Nokias S60-mobiler har i alle tider hatt merkelige mangler, f.eks. er det vel ca. ingen S60-mobiler med medfølgende stoppeklokke.

 

3. partsprogrammer er nesten alltid sikre, og det er gjort mye i Symbian 9 for å øke sikkerhet. Vær likevel alltid litt kritisk, akkurat som du er når du innstallerer noe på dataen din.

 

Ut ifra ehalseba sitt innlegg sa selgeren at den ikke har tastelås, ikke automatisk tastelås.

 

Nå har jeg en *.sisx fil liggende her.

Hva trenger jeg å gjøre etter jeg har koblet telefonen til pcn?

Må jeg legge inn annen programvare?

Gå inn i PC-suite, og velg innstaller program. Eventuelt kan du flytte filen over til mobilens minnekort eller internminne, på samme måte som du flytter over vanlige filer, og så finne filen i filbehandling på mobilen og innstallere derfra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg ført over to filer som inneholder auto keylock til telefonen.

Den ene i *.sis format og den andre i *.sisx format.

Men når jeg går inn på media og vis alle filer så finner jeg de ikke igjen?

Jeg la filene i rotmappen på telefonen hvis det har noe å si, men det bør jo finne alle filene i media-mappen uansett hvor jeg la den?

HJELP!! :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Noen som vet om et program som kan få gjøre slik at det er mulig å motta filer direkte til minnekortet? (slik at det slipper å gå innom telefonen)

8455117[/snapback]

Lurer på dette jeg og... Med internminne på noen få mb blir det jo umulig å motta sanger over BT. Ganske irriterende egentlig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 7 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...