Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du hår på selve penis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måtte grave fram snoppen og se, har aldri tenkt på det før. Men visst faen har jeg hår på skaftet, bare de to nederst cm'ene og ikke så altfor mye. Men joda, det er der :)

6888184[/snapback]

 

Altså hele penisen...

6888279[/snapback]

 

Hysj, ikke si noe til de andre da, jeg prøver jo å skryte på meg litt :blush:

Lenke til kommentar

Lar jeg det gro, kommer det noen hårstrå på øverste halvdel og. Har lyst til at du, dicktator, som ifølge nicket burde ha litt peiling, henviser til noen kilder når du uttaler deg sånn. Det er for meg revnende likegyldig hva du måtte mene om hva som er normalt eller ikke, men en kilde eller to til utsagnet kunne vært interessant.

Lenke til kommentar
Det skal ikke vokse hår på selve penisen.

6885413[/snapback]

What makes you say that? har du en noen kilde?

6885772[/snapback]

 

I utgangspunkte burde det virke åpenlyst at hår på selve penisen (Fra midten og opp) ikke er naturlig. Ettersom at det ikke er det for enkelte kan jeg dessverre bare råde deg om å snakke med din lokale urolog.

6887112[/snapback]

Dummeste jeg har hørt... Det varierer da fra penis til penis hvordan dette er. Alle er forskjellige, noen har hår på skaftet, snakker ikke om et ullteppe som dekker hele skaftet og opp mot hodet, men litt småtteri, noen har ikke. Dette er da ikke noe unormalt. Ikke skrem trådstarter med slikt! :) Jeg selv har litt småtteri på skaftet, med det kan lett barberes bort og er null problem.

En kilde til din påstand hadde vært fint?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Det skal ikke vokse hår på selve penisen.

6885413[/snapback]

What makes you say that? har du en noen kilde?

6885772[/snapback]

 

I utgangspunkte burde det virke åpenlyst at hår på selve penisen (Fra midten og opp) ikke er naturlig. Ettersom at det ikke er det for enkelte kan jeg dessverre bare råde deg om å snakke med din lokale urolog.

6887112[/snapback]

Dummeste jeg har hørt... Det varierer da fra penis til penis hvordan dette er. Alle er forskjellige, noen har hår på skaftet, snakker ikke om et ullteppe som dekker hele skaftet og opp mot hodet, men litt småtteri, noen har ikke. Dette er da ikke noe unormalt. Ikke skrem trådstarter med slikt! :) Jeg selv har litt småtteri på skaftet, med det kan lett barberes bort og er null problem.

En kilde til din påstand hadde vært fint?

6888794[/snapback]

 

Hår på selve penis er absolutt ikke "null" problem for alle menn men et kosmetisk problem som mange velger å kvitte seg med. Det er like ubehagelig som UNATURLIG. Og hvordan vet jeg det? -Jo, fordi jeg selv har hår på penisroten og i frykt for at noe var galt valgte jeg å undersøke det hele hos urolog. Her ble jeg fortalt at mange menn oppsøkte urolog pga uventet hårvekst på penis. I de fleste tilfellene var dette på roten noe som er helt naturlig. Han fortalte også at det var noen tilfeller der noen hadde hår på selve penisen men dette var unntaksvis. De fleste akspeterte det men andre ville ha en permanente løsninger. Enten gjennom laser eller elektrolyse.

 

Jeg velger å tro på urologen. Hvorfor? Rett og slett fordi dette er en person som vet hva han snakker om ettersom at han kontrollerer flere hundre underliv i året.

 

Jeg går forøvrig også på svømming og for å være 100% ærlig, jeg har aldri sett noen med hår på selve penisen.

 

Hva med å akseptere avviket ditt?

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Det er like naturlig for menn/gutter at de har hår på penis (skaftet/rota) som at jenter har hår på sin tiss, da de ytre kjønnslepper.

 

Så kan vi heller diskutere hva som er naturlig eller ikke, men sånn er det. Føler man ubehag, ta frem høvelen!

 

Hver gang jeg ser denne topicen på "siste nye innlegg" så har jeg lyst til å rope ut et rungende "JAAA!". Fint at Opera har adblocker, men de burde hatt en topicblocker også!

 

Smågutter, ikke vær engstelig.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Ja, på nedre halvdel. Er bare å ta fram høvel om du ikke liker det... Klør litt første gang, men du overlever :D

6886757[/snapback]

 

 

Enig i at det klør:P Dama Ville at jeg skulle abrbere meg så har vert hårløs der nede siden x) første gangen(e) kan klø :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...