Kennyak90 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 hva kan det skylles? jeg har avsluttet explorer og startet den igjen.. vet ikke hva som er galt.. hjelp meg
Blue_D Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 hva kan det skylles? jeg har avsluttet explorer og startet den igjen.. vet ikke hva som er galt.. hjelp meg 6881202[/snapback] Bruker du den nye alpha eller beta explorer? Bruker sykt med minne og klikker som et hel..
Kennyak90 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 vet ikke:P kjøpte pc'n fredag får en uke siden.. det har vært mye trojanere å sånn da. ble hijacked.. har en network worm tror jeg.. men vet ikke hvordan jeg tar den bort. hvilken explorer anbefaler du? og hvor skaffer jeg den?
iNeo Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde samme problem. Det skyltes att jeg hadde instalert et "tweaking" program som lagde "transparency" på oppgavelinja noe som resulterte til 50% cpu usage hele tiden. Programme jeg brukte het "Tweak xp pro" (Demo versonen)
Neddo Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Legg inn ein brannmur og ein antivirus slepper du litt virus og spyware so kjem inn på maskina. Anbefaler og gå over til nettleseren Firefox viss du har problem med IE
Blue_D Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Legg inn ein brannmur og ein antivirus slepper du litt virus og spyware so kjem inn på maskina. Anbefaler og gå over til nettleseren Firefox viss du har problem med IE 6881967[/snapback] Ja, firefox er tingen! Sjekk om du har noen underlige programmer som kjører på pcen din.
Kennyak90 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde samme problem. Det skyltes att jeg hadde instalert et "tweaking" program som lagde "transparency" på oppgavelinja noe som resulterte til 50% cpu usage hele tiden. Programme jeg brukte het "Tweak xp pro" (Demo versonen) 6881760[/snapback] hva kan jeg gjøre med det da?
Kennyak90 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Legg inn ein brannmur og ein antivirus slepper du litt virus og spyware so kjem inn på maskina. Anbefaler og gå over til nettleseren Firefox viss du har problem med IE 6881967[/snapback] Ja, firefox er tingen! Sjekk om du har noen underlige programmer som kjører på pcen din. 6882953[/snapback] kan jeg slette IE helt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå