Gå til innhold

HW-Lan 06: Hyllekonstruksjon til HW-LAN/TG


dumilum

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg brukt noe tid på å tegne opp noen hyller i SketchUp, og tenkte jeg likegodt kunne dele de med dere. Er ganske kort tid til lanet nå, men dere skal klare å bli ferdige med de lett :)

Dette er en dobbelthylle(for 2 plasser) og en enkelthylle!

 

Det er enkelt å lage seg en hylle, det du trenger er en sag, noen plater, og et par spikere. Hammer er kanskje også et must :p

Ved bakplaten på dobbelthylla vil jeg anbefale et stag som går bak og holder opp visse ting:)

 

Her er modellene i 2D:

Uten "utstyr":

http://bildr.no/image/11358.jpeg

 

Med "utstyr":

http://bildr.no/image/11359.jpeg

 

Du kan også se hele modellene i 3D, der du kan gå rundt, og se på målene!

Det du må gjøre er da og først laste ned SketchUP Viewer gratis Herfra!

(Dere som bruker Mac finner den Her!).

 

Når dere er ferdig med å innstallere den, åpner dere da SketchUp filene.

De finner dere:

Her - Dette er versjonen uten "utstyr"

Her - Dette er versjonen med "utstyr"

 

Lykke til med Hylle-Byggingen :-D (BTW: Disse hyllene er samme dimensjoner som hyller til TG plasser, så disse fungerer som det også :D )

 

BTW: Hylletegningene kan brukes fritt og redigeres etter ønske, jeg holder meg ikke ansvarlig hvis noen av hyllekonstruksjonene ikke skulle vise seg å være solide/stabile nok til det du skal bruke de til! :)

Endret av dumilum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok med hyller. Men har dere tenkt på at dere tar vekk utsikten til ikke bare dere, men alle som sitter rundt dere.

Det kan kanskje være greit å kunne se info tavle ol. Uten å måtte flytte seg flere rader unna.

 

MEN om dere SKAL ha hyller. Er det uansett å anbefale å ikke bygge skyskrapere. Og om du ikke eier mer byggekunnskaper enn å kunne sette opp en billy hylle. Tenk deg to ganger om. Har vært med på ras før. Det er ikke bare DIN pc og DIN helse det gjelder.

Og putt ikke så mye tunge ting opp på bordet. Bordet er ikke bygget for tunge byggverk. De er byggd for pc + skjerm + litt dill dall.

Og vil helst ikke se folk gående på bordene under bygging.

 

Bare en på minnelse fra en som er på byggeplassen hver dag.

OG!! Har vært med på et par LAN hittil. :thumbup:

Lenke til kommentar
sikkert ikke no problem, jeg var der borte i går å slo på drivingrangen og det står flere containere på utsiden som ikke er låst...

6943610[/snapback]

 

Vi vil helst ikke være noe dumping plass for boss når dere går derfa. Vi får ikke betalt for å rydde opp etter dere!!

Og om vi vil tilbake der til neste år er det kanskje greit om vi ikke fyller opp andre sine kontainere med boss.

 

Det du tar med deg tar jeg som en selvfølge at du tar med deg igjen når du drar. :thumbup:

Dette er et LAN ikke en byggemesse. :tease:

Lenke til kommentar

hmmm en hylle er kanskje 1 meter høy, ikke akkurat en SKYSKRAPER!

Og de fleste som gidder å bygge en hylle har såpass peiling at de ikke bygger en hylle som velter!

HALLO det er en hylle vi snakker om ikke ett jæv... HUS Hvor vannskelig er det liksom.

 

Er jo begrenset med tyngde som skal på den hylla!

Endret av Running_Target
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...