DE1 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Heisann! Skal kjøpe Sony Ericsson K750i nå. Hvor stort er minnekortet som følger med her? Dag-Erik
DE1 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Det følger med 64MB 6876476[/snapback] Okei, trenger jeg mer tror dere?
SvennAndre Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg har 1GB, og digger det. Mange sanger, sammtidig som jeg kan ta mange bilder på maks oppløsning/kvalitet.
DE1 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Oki, noe anna ekstrautstyr å anbefale? Eller noe jeg burde vite før jeg kjøper den?
Tunky Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Har du tenkt å bruke den som MP3-spiller burde du kjøpe et nytt, og bedre, minnekort! Kanskje også et nytt headset/adapter så du kan bruke vanlige headset. Tror ikke det er nødvendig for lydkvaliteten funker den! Endret 16. september 2006 av MobilKnut
DE1 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 (endret) Neh, lite MP3. Mulignes noen bilder og filmer. Men ikke MP3. Er ikke fornøyd med kvalitet på dagens MP3-mobiler. Bytter ikke ut MP3-spilleren min enda! Endret 16. september 2006 av DE1
Tunky Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Små filmklipp, eller helaftens spillefilmer? Skal du ha hele filmer må du hvertfall ha nytt minnekort! Eller kanskje bare mobilkamera-film? Endret 16. september 2006 av MobilKnut
DE1 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Små filmklipp, eller helaftens spillefilmer? Skal du ha hele filmer må du hvertfall ha nytt minnekort! Eller kanskje bare mobilkamera-film? 6877551[/snapback] Neh. 10 sekunders sekvenser
Tunky Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hvis du ikke har tenkt å bruke telefonen din MP3-spiller, trenger du egentlig ikke noe større minnekort. Hvis du tar mye bilder kan du kanskje trenge det, men er ikke noe stress å legge bildene over på PC'en en gang i måneden.
dysfunctional Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hvis du ikke har tenkt å bruke telefonen din MP3-spiller, trenger du egentlig ikke noe større minnekort. Hvis du tar mye bilder kan du kanskje trenge det, men er ikke noe stress å legge bildene over på PC'en en gang i måneden.Det er ikke noe stress med 64mb for meg. Legger over bildene og videosnuttene mine ca. hver uke, og da har jeg masse plass igjen til nye bilder og filmer.
Tunky Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hvis du ikke har tenkt å bruke telefonen din MP3-spiller, trenger du egentlig ikke noe større minnekort. Hvis du tar mye bilder kan du kanskje trenge det, men er ikke noe stress å legge bildene over på PC'en en gang i måneden.Det er ikke noe stress med 64mb for meg. Legger over bildene og videosnuttene mine ca. hver uke, og da har jeg masse plass igjen til nye bilder og filmer. 6877700[/snapback] Var omtrent noe sånt no jeg rpøvde å formidle til Dag-Erik. Hvor stor er bilde-fila (sånn omtrent) per bilde a'?
dysfunctional Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Var omtrent noe sånt no jeg rpøvde å formidle til Dag-Erik. Hvor stor er bilde-fila (sånn omtrent) per bilde a'?Ja, jeg skjønte at det var det du ville frem til, bare bekreftet det. Bildene er på ca 3-400kb hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå