Gå til innhold

Filmer som burde vært spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
half life2- the movie.

 

gordon freeman som går rundt å kverker aliens, men sier ikke ett forbanna ord?

 

gøy.- :p

6878823[/snapback]

 

Nå er et vel strengt tatt filmer som burde vært spill og ikke spill som burde vært filmer. Mener Gabe var til samtale med noen filmskapere som ville lage film av HL2, men da de kom til "then Gordon falls in love" reiste Gabe seg og gikk.

Lenke til kommentar
Lurer mer på motsatt vei jeg.. Filmer av spill. Tenk en storfilm av Baldurs gate for eksempel :D

6878281[/snapback]

 

OMG, ikke en gang kom inn på tanken! Du kunne aldri i verden laget en film av Baldurs Gate, ever! Tanken er avskyelig. Tenk deg å håne et av tidenes beste spill på den måten! Det hadde blitt Dungeons & Dragons all over :no:

Lenke til kommentar
Lurer mer på motsatt vei jeg.. Filmer av spill. Tenk en storfilm av Baldurs gate for eksempel :D

6878281[/snapback]

 

OMG, ikke en gang kom inn på tanken! Du kunne aldri i verden laget en film av Baldurs Gate, ever! Tanken er avskyelig. Tenk deg å håne et av tidenes beste spill på den måten! Det hadde blitt Dungeons & Dragons all over :no:

6880844[/snapback]

Det ble laget en D&D film og den ble en stor tragisk fiasko. Dessuten fikk jeg huepine av å se på den. Den het forresten D&D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...