Amenia Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg liker karakterer og å bygge dem opp med gears. Hvilke gode spill finnes av denne sorten som kan spilles som singleplayer? Gjerne multiplayer også, men må ikke være av kun online sorten. Meningen er å runne spillene selv, men sammen med venner er et pluss.
akristina92 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tja, vi har jo Neverwinter Nights, Gothic 2, Diablo 2 (faktisk fra samme utvikler som WoW), Baldur's Gate, Icewind Dale (tror jeg det het), øh... Husker ikke mer akkurat nå, men det er mye mer enn det jeg nevnte.
Bytex Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Diablo 2 er faktisk ganske like WoW sin struktur. Du har skill trees som ligner på talent trees og fungerer på samme måte. Og du plukker opp og kjøper og selger nytt gear nesten hele tiden. Pluss du kan modifisere enkelte våpen og rustninger med edelstener som gir forskjellige effekter. Det kan spilles multiplayer online også, det er et gigantisk miljø rundt det spillet online. Der spiller man gjennom singleplayer-kapitler sammen med masse andre folk, og får masse multiplayer-spesifikt loot. Du må starte en egen mutliplayer-karakter, så du kan ikke bruke samme fyren single og multiplayer. Du finner både D2 + expansions til under hundrelappen i spillbutikker. Diablo 2 sin onlinemodus går ikke å bruke med crack, siden serienummeret må verifiseres fra Blizzard sin side før du får logge inn. Og alle kjente serienummer ligger hos dem. Endret 16. september 2006 av Bitex
slash Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Burde kanskje nevne at diablo 2 ikke koster noe i måneden, i motsetning til wow.
Mystic Dragon Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 (endret) Fable the Lost Chapter er litt morsomt Er som WoW, bare du kan stjele, rane(?), alt Har "Drakan" og men, det er bare en dame du kan tulle med, kanke lageg egne karakterer! Endret 17. september 2006 av Mystic Dragon
akristina92 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Fable the Lost Chapter er litt morsomt Er som WoW, bare du kan stjele, rane(?), alt 6882649[/snapback] Fable er ganske gøy, ja. Men det blir ikke helt det samme som WoW, Diablo, og så videre.
hugRmunR Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Baldur's Gate serien, IceWind Dale serien... Nja
fAke_ Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Guild Wars kanskje? Både SP og MP.. på en måte.
VinterUlv Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Guild Wars er jo kun online selv om det ikke er noe månedsavgift. Anbefaler Diablo 2, Titan Quest, Sacred +, de spillene har karakterer du bygger + gearer opp. Støtter sp og mp over lan og internett.
LarZen Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Neverwinter Nights 2 kommer nå snart, tror det kommer til å bli konge. Om jeg var deg så hadde jeg ventet på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå