Gå til innhold

Nytt America's Army ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja, det kan jo ha med lags å gjøre.

 

Personlig synes jeg AA er det spillet RO kan sammenlignes aller mest med. Begge to satser på realisme og smådetaljer som ingen andre gidder å bry seg om (f.eks. at man skal bruke setebelter når man kjører bil i AA).

 

2.7-versjonen er definitivt verd å prøve ut. Jeg synes spillet nesten har blitt et helt nytt nå, faktisk! :)

Lenke til kommentar

vel i RO dør folk når du skyter dem, der er ikke altid tingen i AA, husker det er grunnen til at jeg altid har sluttet å spille AA etter kort stund. syns det er så teit å se en kar løpe opp mot ryggen på enn annen fyre av brust mot han fra 10 meter, karen som blir skutt på legger seg når og skyter tilbake.

 

i RO er et han ser ser fienden først som vinner, slik er det ikke i AA

Lenke til kommentar
* Last ned fra Gamer.no #1 (FTP)

    * Last ned fra Gamer.no #2 (HTTP)

 

Hvilken skal jeg velge.. jeg har aldri spilt AA før på min data!

6878034[/snapback]

 

Det går egentlig for det samme. Jeg følte at jeg fikk lik hastighet uansett hvilken en jeg brukte.

 

Gunfreak: VRANGLÆRE! Folk dør når man skyter den i AA også, men treffer du dem dårlig, kan en medic komme og bandasjere skaden (hvis ikke blør de ihjel etter hvert). De tåler nok mer ja, men jeg synes ikke det er noe spesielt å klage over. verken RO eller AA er noen vikar for virkeligheten uansett.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
ja jeg gir opp SF treniga, blir altid sett når jeg er på vei mot siste checkpoint og det er etter 20 min med sniking.

6878967[/snapback]

 

Kan ikke akkurat si meg uenig, der. Gadd selv aldri å fullføre den treninga. Godt er det dog at man ikke MÅ fullføre den. Eneste minus er da at man ikke får bruke SF-våpen, og man får ikke spille på SF-brettene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...