czr Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hei! Når jeg prøver å åpne en msn side til kontaktene mine åpnes disse alltid i eksploder. Er det en måte å få disse til å åpnes i en ny tab i Opera? Jeg bruker opera 9.01 og Messenger 8.0
tore_v1 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Så lenge opera er standard-nettleser skal det bli åpnet der.. Msn-linker blir åpnet i Firefox hos meg uten problemer, så du må sikkert endre på standardtilgangen til programmer.
qualbeen Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 ja, linker som du mottar fra kontaktene dine spretter opp i default nettleser. Værre er det om du trykker på mail-ikonet, eller titter på et space via MSN, da popper nemlig Internet Explorer opp, meget irriterende! :@
shizz kebab Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Værre er det om du trykker på mail-ikonet, eller titter på et space via MSN, da popper nemlig Internet Explorer opp, meget irriterende! :@ 6863473[/snapback] Er det noe mulighet å fikse dette på?
czr Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Værre er det om du trykker på mail-ikonet, eller titter på et space via MSN, da popper nemlig Internet Explorer opp, meget irriterende! :@ 6863473[/snapback] Er det noe mulighet å fikse dette på? 6863539[/snapback] Ja, det var vel egentlig dette jeg lurte på. Linker som blir sendt av kontakter åpnes i opera..
vegkaar Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 MSN er kodet slik og kan ikke forandres på. Siden msn er laget av microsoft er det klart at linker osv åpnes i IE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå