Gå til innhold

Booste Windows XP (Pro) for bedre ytelse i WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hare 1.5.1. hjalp veldig. Den booster spill i Windows samt mem-doubler hjelper. Når den skal frigjøre minne så multitaskes det automatisk til Windows, og det er irriterende så derfor må jeg skry av den funksjonen. Har noen et annet nyttig program som hjelper på å renske minnebrikker mens jeg spiller uten å multitaske?

6904548[/snapback]

Hvorfor har du et behov for dette? Er jo ingen minne-lekasje i WoW. Selv etter 4-5 timer i BWL bruker ikke WoW'en min mer enn det den brukte ved start (kanskje 1-2 MB ekstra med tanke på dmg meter og slike ting).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
window mode i fullscreen :p

samme effekt som fullscreen, bare i vindu modus..hehe

perfekt for dual monitor oppsett btw... kan flytte musa over på skjerm nr2 uten at WoW blir påvirka...ahh,..

6867020[/snapback]

Genialt for de som kjører enkel-screen også. Kan switche til skrivebord på under et sekund.

Skrevet
Hare 1.5.1. hjalp veldig. Den booster spill i Windows samt mem-doubler hjelper. Når den skal frigjøre minne så multitaskes det automatisk til Windows, og det er irriterende så derfor må jeg skry av den funksjonen. Har noen et annet nyttig program som hjelper på å renske minnebrikker mens jeg spiller uten å multitaske?

6904548[/snapback]

Hvorfor har du et behov for dette? Er jo ingen minne-lekasje i WoW. Selv etter 4-5 timer i BWL bruker ikke WoW'en min mer enn det den brukte ved start (kanskje 1-2 MB ekstra med tanke på dmg meter og slike ting).

6906763[/snapback]

Vet ikke hva som har skjedd, men maskinen jobber mer i det siste.

Skrevet

Så du sliter med at maskinen jobber ekstra mye under selve spillinga? Da ville jeg ha fjernet alle mods og sett hvordan det så går. Hvis du fortsatt sliter, ville jeg også sjekket ledig plass på harddisk, og event ta et søk etter orm/virus, du vet jo aldri :/

Skrevet (endret)
Hvor mange MB skal jeg avse til mods? Bruker noe sånt som 10-20.

6907281[/snapback]

Kommer ann på hvor mange og hvilke mods, men jeg vil anbefale at du setter den til 40MB eller mer ;)

EDIT: Men med mindre du blir disconnected for fult minne, tror jeg ikke dette vil hjelpe så mye. Jeg blir vaffal DC'a hvis jeg har satt for lite minne til mods.

Endret av elf_man
Skrevet
hvor bestemmer man hvor mye minne man vil bruke til mods?

6907329[/snapback]

Du velger addons, og kan sette det der. Har du ikke installert noen mods, tror jeg ikke du får tilgang til denne menyen (du vil ha heller ikke ha behov for den).

Skrevet
Tror hovedtingen du må gjøre er å sette på pagefile igjen (om du ikke allerede har gjort det).

6907386[/snapback]

allerede sagt at han burde gjøre det ja..men tror du det er noen som hører? :innocent:

:tease:

Skrevet

Hvis du bruker minneslukende mods som samler på info du kommer over i WoW (f.eks. LootLink), bør du sette av mer minne. Jeg hadde i allefall satt av 80MB da jeg spilte, mener jeg å huske.

Skrevet
Hijacker tråden litt her nå, er det mulig å kjøre fullscreen mode på skjerm nummer 2 i ett dual-oppsett?

6907993[/snapback]

Dette er sååååååå off topic at du kanskje skal lage egen topic eller i det minste hijacke en tråd som har noe som helst med emnet å gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...