Harlequin1105 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Heisann! Sitter med en bærbar pc som jeg kjørte opp igjen igår(Win xp) Sitter her med ett stort problem som jeg ikke skjønner noe av:( Når jeg går inn på "nettverkstilkoblinger" så er ikke bare to forskjellige "nettverks ikoner" det, de heter 1394 og lokal tilkobling.... Det stod det ett "trådløst nettverk" ikon før... Hvordan finner jeg det trådløse kortet mitt? Kunne tenkt meg litt hjelp Mvh HH
norbat Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hvis du går ut i enhetsbehandleren vil du nok se at det mangler en driver. Du kan koble deg på nett med tråd og gå til pcprodusentens nettside for å laste driver til det trdl. kortet ditt
Harlequin1105 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Men problemet er at ikke kortet står på enhetsbehandling en gang.... Maskina mi finner det ikke en gang:(
Postkassestativ Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Men problemet er at ikke kortet står på enhetsbehandling en gang.... Maskina mi finner det ikke en gang:( 6859425[/snapback] Kortet kan være defekt, prøv å ta det ut, start maskinen, slå den av, å for så å sette det inn igjen
-Alex- Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Heisann!Sitter med en bærbar pc som jeg kjørte opp igjen igår(Win xp) Sitter her med ett stort problem som jeg ikke skjønner noe av:( Når jeg går inn på "nettverkstilkoblinger" så er ikke bare to forskjellige "nettverks ikoner" det, de heter 1394 og lokal tilkobling.... Det stod det ett "trådløst nettverk" ikon før... Hvordan finner jeg det trådløse kortet mitt? Kunne tenkt meg litt hjelp Mvh HH 6859336[/snapback] Hei, instalere driver og evt. programmvare som fylgte med kortet. Om du har formatert pc`en er det helt normalt å måtte instalere kortet på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå