SebRamsland Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) Installerte i går Itunes 7.0. Når jeg skulle til å teste oppdateringen ved å overføre noen nye sanger, så fant aldri Itunes ipoden min. Uansett hva jeg gjorde. Jeg har forsøkt å reinstallert Itunes, rebootet maskina og reset'a Ipoden (Nano) uten hell. Flere som har problemer med nye Itunes? *EDIT* Kan vel også legge til at det står "Ikke koble fra" på displayet på Ipoden. Den lades også, så er ikke noe galt med usb-kabelen. Endret 13. september 2006 av Seb.R
St-Cruz Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Itunes 7 er en stor bug, bruk WMP 11 eller Mediamonkey til de får fikset det :/
d'espresso Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Itunes 7 er en stor bug, bruk WMP 11 eller Mediamonkey til de får fikset det :/ 6858047[/snapback] iTunes 7 er gøy.. Om folk synes det er en eneste stor bug bruker man 6/6.5.. Ikke WMP 11 eller MM, DET er dritt det
rontonic Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Lastet ned itunes 7 i dag, og den har stått og holdt på med "Finner informasjon om oppholdsfri avspilling" på min ipod i 7 timer nå og ennå ikke kommet 1/4 engang, hvordan i h... skrur man av dette? Itunes er et fantastisk makkverk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå