Gå til innhold

Drømt om å lage eget spill? Se her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En kan jo også prøve seg på mastodonten som kalles "source SDK" da, den laster du gratis ned over steam.

6857402[/snapback]

Uten noe Source spill kommer du ikke akkurat langt. Da må du lage ALT fra bunnen av (programmering, modellering etc etc) og det er vel ikke akkurat enkelt. Tror faktisk ikke du kommer serlig langt uten noe source spill innstallert :)

Skrevet

Spør her jeg.

hvis jeg feks. skulle lagd et 2D bil-spill som jeg kunne crossa rundt på, hvilket program kan være det beste og enkleste for det?

Skrevet

Liker faktisk ikke slike "game makers" der ute, er jo greit for å ha det litt morro men foretrekker å gjøre det meste hardcore selv. Derfor bruker jeg mye heller source SDK og 3Ds max (samt masse ander programmer) til å kreere mine egene ting :p

Skrevet
Liker faktisk ikke slike "game makers" der ute, er jo greit for å ha det litt morro men foretrekker å gjøre det meste hardcore selv. Derfor bruker jeg mye heller source SDK og 3Ds max (samt masse ander programmer) til å kreere mine egene ting :p

6876044[/snapback]

Sikkert artigere for de som gidder å lære det, men for de som bare vil ha noe å sysle med er nok disse små programmene å foretrekke. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...