weehzy Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hei!! Bare lurte på om det var noen her som vet om et program man kan brukte til å utføre en lodd trekning skal først trekke en bokstav deretter trekke et tall fra 1 - 400 på forhånd takk
^fmj Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hva med å gjøre det på den gode gammeldagse måten? Det er jo litt av sjarmen.
weehzy Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Hva med å gjøre det på den gode gammeldagse måten? Det er jo litt av sjarmen. 6851646[/snapback] joda funker det å.. men vil gjøre det ordentlig, hvis du skjønner hva jeg mener;)
aklla Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 er det bare ett lodd du skal trekke?? jeg kan lage ett program for deg når jeg kommer hjem...
SSSø Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det kan man vel lett få en kalkulator til å gjøre. Husker ikke helt hvordan, men vi gjorde dette i matten på GK da vi hadde om sannsynlighet. Var bare å skrive inn en formel eller noe. Vet ikke om det funker med bokstaver, da. Men det er jo bare å gi alle bokstavene et nummer. A = 1, B = 2 osv...
ChrML Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) er det bare ett lodd du skal trekke?? jeg kan lage ett program for deg når jeg kommer hjem... 6853780[/snapback] Kom deg i forveien . Se vedlegg, kildekode inkludert. random.zip Endret 13. september 2006 av chrml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå