Gå til innhold

Genuine Advantage brukket


Anbefalte innlegg

Imidlertid tror jeg mitt syn i denne saken er klart for de fleste og dermed orker jeg ikke bruke mere tid på det her, får heller bruke tiden på å påvirke folk som har innflytelse på lovverket i håp om at piratkopiering blir tatt på alvor og straffet sikkelig.

6863923[/snapback]

One day, and that day may never come. I may call upon you to do a favor for me. But... until that day, accept this as a gift.

 

*løpe på postkontoret og sende en pakke til Snekker`n*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel da er det jo bare å spørre direkte om akkurat det som eventuelt er uklart og ikke gå rundt grøten i håp om at noen skal si noe annet  :)

Imidlertid tror jeg mitt syn i denne saken er klart for de fleste og dermed orker jeg ikke bruke mere tid på det her, får heller bruke tiden på å påvirke folk som har innflytelse på lovverket i håp om at piratkopiering blir tatt på alvor og straffet sikkelig.

 

Saken er dermed lukket fra min side, ha en fortsatt god dag.

 

Mvh. Snekker`n

6863923[/snapback]

 

Problemet var at setningen i seg selv hadde et klart budskap (men det var ikke det budskapet du prøvde å sende).

 

Ellers får jeg håpe du ikke lykkes :) Som sagt så synes jeg ikke politiet bør "sløse bort" ressurser på slik småkriminalitet, jeg tror det vil være dårlig ressursbruk, og føre til nedsatt respekt for rettstaten.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har en nyvinkling! (tror jeg)

 

Noen av dere sammenligner piratkopiering med å stjele fysisk fra en butikk.

Er det seriøst ingen som er våkne nok til å se at det da plutselig er en tredje part involvert? La oss si at Elkjeden nedi gata selger Windows XP Pro SP2 for 2000 kroner. Hvor mye tror dere Elkjeden har betalt Microsoft for denne lisensen? Jeg aner ikke, men det er iallefall ikke like mye som Elkjeden selger det for. Stjeler du denne esken med cd, instruksjonsbok og lisensnøkkel fysisk fra butikken er det ikke bare Microsoft som taper penger. Det er også Elkjeden som har kjøpt produktet av Microsoft. Skjønner dere hvor jeg vil? Håper det.

 

Og her sitter noen av dere og sammenligner piratkopiering med kjøring på rødt lys, tyveri av biler, og drap?! En katt er en katt - la oss heller diskutere katten.

 

Med fare for å gjenta noe som allerede har blitt sagt alt for mange ganger før, avslutter jeg posten min her og håper på noen friske syn i denne saken :thumbup:

 

Hugo

 

Edit: La til "(tror jeg)"

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...