Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips angående en jente:)


Anbefalte innlegg

hei!

 

Nå har det seg slik at jeg er blitt godt kjent med en jente jeg liker utrolig godt. Har kjent henne en god stund, vi er mye sammen. Vi har egentli vært sammen på hver eneste fest siden vi ble kjent, men har aldri rotet..Hun er ganske ofte på besøk til meg, og vi har ligget over til hverandre. Men det har aldri skjedd noe.

Er ikke sikker på hva hun vil...Men jeg liker henne sinnsykt godt iallfall...

 

Så har noen noe tips for hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må trå til, rett og slett.

Hvis du liker jenta, og dere er mye sammen, må du bare kline til.

Du har ingenting å tape, kanskje dama vender seg ut som betyr at det ikke blir noe. Husk belønningen, og ikke vær redd for å drite deg ut.

De fleste damer elsker selvtillit, si f.eks "Hvis jeg gjør noe veldig dumt nå, må du bare avbryte" og kyss henne..

 

Lykke til..

Lenke til kommentar

Sover dere i samme seng når dere sover over hos hverandre? I så fall er det bare å holde litt rundt hun når dere skal sove, gjerne stryke hun over ryggen osv. så merker du fort hva hun vil.

 

Hvis du syns dette er litt flaut/skummelt så kan du vel bare kysse hun mens dere er på fest, du merker også da fort hva hun vil, og om hun ikke vil noe så betyr jo ikke at kyss på en fest så mye, det blir glemt uansett.

Lenke til kommentar

Trå til & gi FULL pupp :)

 

Vist dere sover i samma seng da, kan du jo bare begynne og kozzekozze henne på ryggen eller kanjse magan så ser du hvor det fører ;)

 

funka fett for meg i sommeferien, lå og kozza på ei kjerring på magan og det funke rett å slett DRITBRA :D;) Det var en koselig kveld ja...

Lenke til kommentar
hei!

6846175[/snapback]

 

Først å fremst hei.

 

Nr. 2 GI FAAN I Å LAG NY BRUKER FOR Å IKKE FØLE DEG DOM.

 

Nr. 3 Les rettningslinjene

 

Nr 4. Jenter venter bestandig på at gutten skal ta initiativ, da de liker folk som har selvtillit å ikke er redde for en utfordring. Så er du man nokk (Noe som punkt 2 slaker deg på totalt) tar du kontakt med henne å tar initiativ.

 

Men først å fremst kan du være tøff nokk til å si hvem du egentlig er.

Lenke til kommentar

ingen som merker det om en washer cookies og alt det drittet der med ccleaner + dynamisk telenor ip adresse! Anonymitet er en menneskerett.

 

Og når det gjelder hun der damen trådstarter spør om.. Når du ligger der i sengen med hun og ser hun inn i øynene gi hun ett lite kyss for å sondere terrenget. Akkurat som poker hvis du spiller det.

 

Kom med en lav raise for å sjekke hvor motstanderen ligger..

Lenke til kommentar

Slettet en del off-topic. Hold dere on-topic :)

 

For at jeg skal være litt on-topic, så har jeg ligget og holdt rundt en venninne en natt, og det var rett og slett bare gjensidig mangel på fysisk kontakt og at hun trengte litt trøst. Men hvis du prøver deg på noe mer, så skjønner du jo fort om det er det hun vil... og det kan være eneste måten å finne det ut på også.

Lenke til kommentar
hei!

6846175[/snapback]

 

Først å fremst hei.

 

Nr. 2 GI FAAN I Å LAG NY BRUKER FOR Å IKKE FØLE DEG DOM.

 

Nr. 3 Les rettningslinjene

6898941[/snapback]

Neppe: Eid... Brukeren er jo fra 2005... Og det skrives dum ikke dom...

 

Du personen, det du må gjøre er å fortelle hva du føler, ikke vente på henne. Trå til og ha en god dag videre...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jeg tror du har mistet alle sjanser til noe intimt. Problemet med jentevenner er at det ikke kunne ramle dem inn å ha sex eller kline med bestevennen sin, uansett hvor pen han er, eller hvor mye dere er sammen. Det er nettopp derfor hun ER mye sammen med deg, fordi hun føler hun ikke er presset til å være kjæreste med deg. Hvis du pusher litt kan det godt hende hun sier "Å gud, hadde ingen anelse det var SÅNN det var, trodde du likte meg for personen min jeg. Vi kan aldri ha sex, for det vil ødelegge vennskapet vi har".

 

Etter den fordømmende setningen blir aldri vennskapet det samme, trust me.

Lenke til kommentar
Jeg tror du har mistet alle sjanser til noe intimt. Problemet med jentevenner er at det ikke kunne ramle dem inn å ha sex eller kline med bestevennen sin, uansett hvor pen han er, eller hvor mye dere er sammen. Det er nettopp derfor hun ER mye sammen med deg, fordi hun føler hun ikke er presset til å være kjæreste med deg. Hvis du pusher litt kan det godt hende hun sier "Å gud, hadde ingen anelse det var SÅNN det var, trodde du likte meg for personen min jeg. Vi kan aldri ha sex, for det vil ødelegge vennskapet vi har".

 

Etter den fordømmende setningen blir aldri vennskapet det samme, trust me.

6922314[/snapback]

Derfor må man kun komme med små hint og lytte til signalene, ikke brase uti det. Stiller du deg opp og sier "hey du, jeg er egentlig dritforelska i deg! now gief blowjob plx!" så har du to muligheter:

#1 Du har ødelagt vennskapet (99.9% sannsynlighet)

#2 Hun gir deg en blowjob og dere kan være lykkelige til døden skiller dere. (0.1% sannsynlighet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...