Gå til innhold

Problemer med Matrox 450


syclone

Anbefalte innlegg

Eg får ikke spille cs med Matrox 450.Eg får opp en melding som sier at opengl ikke støtter videokortet.

Har prøvd det meste,så no håper jeg at det er noen som kan gi meg noen gode ideer

 

 

 

 

syclone

 

[ Denne Melding var redigert av: syclone på 2001-08-04 02:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ærlig talt ingen peiling på Matrox kort, men en venn av meg fikk noe lingnedes problemer i q3a.

Om du har tilgang til et nettværk med CS på, prøv å dra over cs når den er satt i softvaremode på instillingene? da burdte det virke, fordi den da ikke skal ha noen openGl driver.

Eller prøv deg litt frem i config filen, son at du får kjørt i Software, eller d3d mode.

Lenke til kommentar

Jeg fikk den samme meldingen mens jeg var på LAN for noen dager siden, det jeg gjorde var å restarte, og da funket det igjen...

 

Hvis ikke det hjelper for deg (noe jeg regner med at det ikke gjør siden du sannsynligvis har prøvd), prøv å reinstalle HL og CS.

 

P.S Husk å patch til de nyeste versjonene

Lenke til kommentar

Skal prøve å hjelpe så godt jeg kan jeg vet du.

hva om du fant fram noen nye drivere? jeg tror kanskje du har prøvd det, men ta en titt på internet så kanskje du finner det.

stikk en tur innom 3dfiles.com, så ser du om du for lasta ned noe slags tweaking program for korte ditt der? (tweaking er ikke bare overklokking, men også for å gjøre ting bedre.)

Kanskje du også skulle prøve å sette ned oppløsninga i windows (hvordan windows skjører du?)

eller skift om fare oppløsninga fra 32, til 16, eller omvendt?

har rett og slett ikke anelse om hva jeg sitter å skriver her, siden jeg ikke har samme kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...