Mats Danielsen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Mod flytt emnet om det er feil plassert! Så til saken. Jeg vil gjerne ha detta designet kodet: http://www.habnytt.com/habnytt_design.bmp Jeg vil at det skal strekkes. Jeg håper noen gidder, credits gis selvfølgelig!
-Teddy- Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Dette ser ut som et enkelt og greit design å kode, sikker på at du ikke skal prøve selv? Er morsomt når man får det til, ta en titt på http://www.htmldog.com/ ! Morsom grafikk óg forresten, er det screenshots fra gamle spill eller lager du det selv? Du bør unngå anitalias på overskriftene dine, det bryter med stilen. Beklager litt Off Topic.
KillYou Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 det enkleste ville vel vert å bruke iframes. kan gått gjøre det, men det er endelsom ikke liker iframes, det er liksom fyfy. les litt på w3schools om iframes vist det virker intersangt eller send pm vist du ikke gidd selv men da blir det iframes.
Martin A. Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Trenger da ikke bruke iframe for å få det der. Om du bruker PHP's include() (finner hopetall av includescript i PHP-kategorien), så angir du bare en fast topp, meny, og sidebar. Som alle inkluderes i index-filen.
KillYou Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 selfølgelig:P men no er jo den plasert i html kategorien så jeg tok det som en selfølge at han ønsket det i html/xhtml... men du sier no der, vlle blitt mye mer bruker venlig og ikke noe fyfy. og uofisiel er vel stavet feil? og bytt skrift ser veldig uklart ut.
Matsemann Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du koder jo designet i (X)HTML uansett om du bruker PHP eller ikke Å legge på PHP gjør man jo når designet er ferdig, og man har en side, for så å legge et includescript der innholdet skal være. Iframe er fyfy Includescript
Mats Danielsen Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Fikser noen det eller ikke?
KillYou Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) jeg kan lage det veldig enkelt for deg med iframes vist det er noe du aksepterer eller må du jo kanskje gå til php delen. send en pm med ka du øsnker. link farger, skrift type/farge, hower? tittel, scroll bar farge osv, annet du måtte ønske.. men iframes er liksom så 94:P offtopic. det jeg ikke forstår hvordan får du foreksempel de på siden isteden forover hver andre? div? Endret 10. september 2006 av KillYou
CruellaDeVille Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 offtopic. det jeg ikke forstår hvordan får du foreksempel de på siden isteden forover hver andre? div? 6837367[/snapback] hæ?
KillYou Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Er det du som har laget den habnytt siden? for der er det jo brukt include ganske bra. Eller er du med i den konkuransen og prøver å få noen andre til å gjøre den for deg som du krever premien for? CruellaDeVille . bare glem det vet ikke helt hva jeg tenkte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå