Harvester Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg lurer på om noen hvet hvordan jeg kan hindre språklinjen med å starte opp hver gang jeg logger meg på? Skrur den av, men når jeg restarter/logger ut og inn igjen så kommer den bare tilbake. Noen som het hvordan jeg får den bort?
TCi Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Gå til kontrollpanelet -> regionale instillinger -> språk -> detaljer Fjern engelsk tastatur, eller hva du nå har.
miCro Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Høyereklikk på språklinjen > Innstillinger > Språklinje > Huk vekk "Vis språklinjen på skrivebordet".
iChristian Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Husk også å høyreklikke på den grå/blå raden nederst på skjermen og sjekk om den ligger blant verktøylinjene der, hvis så: fjern den
Harvester Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 (endret) Takk miCro! Delig å slippe å skru den av for hver gang jeg starter opp! Endret 7. september 2006 av Ungoliant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå