Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når er det vanlig at penis er "ferdigvokst"?


tyrme

Anbefalte innlegg

Nå må vi huske at vi befinner oss i en av de (forhåpentligvis) mer seriøse delene av forumet. Man kan ikke poste slik man gjorde i OT-delen av forumet.

 

Ang. penisstørrelser, en undersøkelse utført av The Alfred C. Kinsey Institute for Sex Research viser denne normalfordelingen:

 

len_cm.gif

 

Den viser at normalen ligger mellom 12 og 18cm. Forskjellen på 6cm er på en skjerm med 1680x1050 oppløsning så mye:

 

|---------------------------------------------|

 

Det er altså forskjellen på en "liten" normal penis og en "stor" normal penis. Jeg tør hevde at de 6cm ikke vil gjøre så stor forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om noen har nevnt det, men måten man måler er at man tar et målbånd, ev en tråd og måler fra roten på siden til tuppen. Vi burde kanskje spørre en moderator om å få legge inn en poll her for å se hva forumbrukerne har.. Bare håpe at alle er ærlige.. man har en tendens til å legge på et par cm i slike, selv om dem er anonyme.. :hmm:

Lenke til kommentar
Begynnte selv puberteten i ca.11 års aldern den er 18 cm atm håper på mer :!:

 

Btw hvorfor skulle ikke jenter like store peniser?

6835776[/snapback]

EDIT: *Snippe bort den*

Jeg mener man bør unngå en slik poll siden

A) brukerne svarer ikke korrekt

B) ukorrekte svar fører til forvirring

C) fokus på penisstørrelse er noe tull

Husker godt forrige gang, ja! :!:

 

Spesielt enig i punkt C. Alle med tissemenn mellom 10 og 20cm bør ikke bry seg. De med mindre kan jo gå med ring eller noe slikt, mens de som går over kan ringe Rocco.

Lenke til kommentar
Vi hadde vel en slik poll oppe for en stund tilbake siden. Jeg synes det hadde vært interessat med en slik poll, da jeg er "dum" og tror folk ikke har noe problem med å være ærlige.

6838738[/snapback]

 

Når det gjelder en slik pol er det jo bare en måte og bevise svaret ditt på :hmm: ,

og jeg tror jeg representerer 99% av folka her når jeg sier at den måten å bevise det på er svært ekkelSick_0071.gif

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Når det gjelder en slik pol er det jo bare en måte og bevise svaret ditt på :hmm: ,

og jeg tror jeg representerer 99% av folka her når jeg sier at den måten å bevise det på er svært ekkelSick_0071.gif

6838764[/snapback]

Det er de 99% som har et problem. Ikke rart at folk sliter med dårlig selvbilde når de synes det mannlige kjønnsorganet er ekkelt. =P

Lenke til kommentar
Når det gjelder en slik pol er det jo bare en måte og bevise svaret ditt på :hmm: ,

og jeg tror jeg representerer 99% av folka her når jeg sier at den måten å bevise det på er svært ekkelSick_0071.gif

6838764[/snapback]

Det er de 99% som har et problem. Ikke rart at folk sliter med dårlig selvbilde når de synes det mannlige kjønnsorganet er ekkelt. =P

6838786[/snapback]

 

Vel ekkelt og ekkelt men poenget mitt er jo at det sannsyneligvis er svært få folk som er villige til å laste opp et bilde av kjønnsorganet sitt.

Lenke til kommentar
*Cut-cut**

6838764[/snapback]

*Klippe-Klippe*

6838786[/snapback]

 

Vel ekkelt og ekkelt men poenget mitt er jo at det sannsyneligvis er svært få folk som er villige til å laste opp et bilde av kjønnsorganet sitt.

6838819[/snapback]

 

Jupp, for det er nok en del som er redd for å bli gjenkjent... :tease:

Er nok heller det at folk er litt redd for å bli moderert..

Lenke til kommentar
Når det gjelder en slik pol er det jo bare en måte og bevise svaret ditt på :hmm: ,

og jeg tror jeg representerer 99% av folka her når jeg sier at den måten å bevise det på er svært ekkelSick_0071.gif

6838764[/snapback]

Det er de 99% som har et problem. Ikke rart at folk sliter med dårlig selvbilde når de synes det mannlige kjønnsorganet er ekkelt. =P

6838786[/snapback]

 

Vel ekkelt og ekkelt men poenget mitt er jo at det sannsyneligvis er svært få folk som er villige til å laste opp et bilde av kjønnsorganet sitt.

6838819[/snapback]

 

Jeg har da aldri sagt noe om å laste opp bilde av kjønnsorganet sitt ?

Lenke til kommentar

Skal vi konkludere, da? er lei av alle emo-ene her inne som er nødt til å overbevise seg selv og resten av forumet om at de har lange tissemenn. Det bryr meg midt i rumpa.

 

Det er forskjellig når penis er ferdig utvokst, men det er alltids rundt 18-års-alderen?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Siterer fra noen jentevenner av meg:

 

Det er ikke størrelsen på penis som teller, men hvordan man bruker den :)

6835101[/snapback]

 

Siterer fotballtreneren min

Det er ikke størrelsen på penis som teller, men hvor mange triks man kan gjøre med den.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...