Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ventelo/Bluecom lyver meg rett opp i ansiktet!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hele historien her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=625010&hl=

Løgnene:

1) Montøren uteble på avtalt og dobbeltbekreftet dato. Ventelo skylder på Telenor og sier at det var dem som glemte å sende ut montør, mens i følge Bredbåndsguiden bruker Ventelo samme montørselskap som de fleste andre, og Telenor har ingen ting med dette å gjøre.

2) Ventelo har flere ganger gitt meg beskjed om at jeg har fått nettforbindelse, uten at jeg har hatt det.

3) Ventelo sier det er feil på Telenors utstyr i sentralen som forårsaker forsinkelsene, men i følge Bredbåndsguiden har Ventelo eget utstyr i sentralen "min".

4) Ytterligere forsinkelser skylder Ventelo også på Telenor, og sier de venter på at de skal gjøre noe - men hvorfor det, hvis Ventelo har eget utstyr i sentralen?

Endret av Aetius
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lage en ny tråd når du allerede har en her?? Blir jo bare dumt å åpne en tråd for å måtte åpne en annen for å få hele historien.

Oppdater heller den gamle....

Skrevet
o eget utstyr i sentralen "min".

4) Ytterligere forsinkelser skylder Ventelo også på Telenor, og sier de venter på at de skal gjøre noe - men hvorfor det, hvis Ventelo har eget utstyr i sentralen?

6814696[/snapback]

Telenor styrer det meste som skjer i og rundt sentralen, at BC har en DSLAM der beyr ikke at de kan koble og gjøre som de vil og de er 100% sikkert avhengig av utstyr fra Telenor i forbindelse med telelosji. BC kan neppe koble opp eller ned kunder på spredenettet uten at dette er godkjent av TN.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...