Gå til innhold

Valor til Heroism, lønner det seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig syntes jeg det koster mer enn det smaker, men hvis du har greit med penger, kan du alltids skaffe de første delene, så ville jeg heller oppdatert gearet med UBRS/DM osv items som er bedre.

Før du tar steget inn i MC/BWL osv.

Skrevet

Jeg syntes tier 0.5 questene var kjempeartige, å gjøre den questen er kanskje det gøyeste jeg har gjort i spillet. Det er lettere å få tak i bedre utstyr fra Molten Core eller Blackwing Lair, men det er kanskje ikke like gøyt.

Jeg endte opp med å bruke en del gull på questene, samt hyre spillere med utstyr og våpen fra Ahn'Qiraj for å gjøre noen av de vanskeligere oppdragene. Det er ikke så viktig at du selv har bra utstyr eller er flink å spille, men du må være flink til å starte grupper og kanskje kjenne noen gode spillere - du blir sendt til noen områder hvor spillere normalt sjelden ferdes.

Skrevet

oki, tenkte meg det:)

har faktisk bedre tank gear enn dette selv pluss minus selvfølgelig.. men likevel, kjipt å kvitte seg med godt gear for å skaffe seg noe som er dårligere. :roll:

Skrevet

Heroism er faktis veldig bra for warriors. Oppgraderingen er verd det om du ikke har en zg, mc guild. Boots, chesten og helm ligger langt opp på lista av dps messig gear. Bracers og Belt er heller ikke dårlig til tanking.

Du kan jo også ta en titt her for mere info om warrior gear. :)

Skrevet

Hanskene er veldig fine til DMG warriors... Har sett mange dmg warriors i end game guilds bruke dem, hvis de ikke har fått seg Flameguard's enda...

Skrevet
Heroism chest er noe av det beste du får før Breastplate of Annihilation fra AQ40 for dps warriors. Hjelmen er også veldig bra. (Spesielt for PvP.)

6818911[/snapback]

Veldig sant.

Spesielt for Furywarriors så har den spesielt gode stats. Men vit at du får Chestpiece og Headpiece HELT SIST etter masse arbeid og 300-600g i materialer, etc. Jeg har det, og elsker det, selv om en og en bit blir byttet ut fra MC/BWL/AQ.

Lykke til! :)

Skrevet

men etter at r10gear ble buffet er dette noe av det beste du kan få, og r10 krever ikke så mye innsats, og det koster betydelig mindre penger :>

Skrevet

Farme Savage Gladiator Chains er bedre enn å gjøre disse dritt-questene..

For øvrig, er beltet noe av det bedre jeg har sett når det kommer til tanking..

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...