Gå til innhold

Slik blir Battlefield 2142 (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke BF 942 hadde gjort seg. Hva skulle man kjøre liksom? en hest? ei kjerre? en katapult? Infanteri-delen har aldri vært BF seriens sterke side. Jeg tror at fremtidsvisjonen deres ser bra ut, blir artig med litt spesielle kjøretøyer som du må bruke noen timer på å mestre, slik som f.eks helikoptre i Desert Combat modden for BF1942

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I BF 942 får du utdelt en sverd også flyr du rundt i battlegrounds og slakter dine fiender.

Du kan velge åssen våpen du vil bruke som øks, pil og bue, smaurai sverd, nordic claymore sverd osv, også kommer det noen idioter og haxxxer BF 942 med cheats som gjør de kan bruke gunner osv. Sånn som de gjorde i filmen the last samurai, på slutten der samuraiene med sverd + pil og bue ble slaktet ned med maskin geværer.

Lenke til kommentar
Infanteri-delen har aldri vært BF seriens sterke side.

6819244[/snapback]

 

Jeg kunne ikke vært mere uenig.. Hehe, jeg tor du tar det du har lyst til ut av disse spillene. Personlig har jeg det mest morro på by-brettene.. Men jeg digger mechs :love: Jeg prøvde å komme med i betaen, men akk så for sent..

Lenke til kommentar

Har spilt betaen en stund og har blandete følelser. Det føles veldig BF2, og det ser veldig BF2 ut, synes jeg hvertfall. Dette har selvsagt med at de bruker en modifisert versjon av samme grafikkmotor såvidt jeg har skjønt. Så til det som teller for og mot, etter mitt syn hvertfall:

 

For:

 

Hvis man liker BF2 og har savnet en fremtidsmod til denne er dette spillet midt i blinken.

 

Hvis man synes det gikk langt mellom hver grad i BF2 vil det gå mye raskere å stige i gradene her, og dette kan være en motivasjonsfaktor.

 

Hvis man synes det er kjekt å kunne skreddersy karakteren med våpen og utstyr er det mange flere muligheter enn i BF2.

 

Hvis man digget BF2 og er på utkikk etter noe ganske likt vil ikke dette spillet skuffe.

 

Mot:

 

Hvis man forventet radikale forandringer i gameplay blir man nok litt skuffet, da det fort kan oppleves som kun en oppgradering av eksisterende gameplay.

 

Hvis man trodde at grafikken skulle være mye bedre enn BF2 blir man skuffet, det ser ganske likt ut kvalitetsmessig. (Det betyr ikke at kartene ser like ut, og at grafikken er dårlig, for det er den ikke)

 

Konklusjon: I mine øyne representerer 2142 absolutt ingen revolusjon, og de som har spilt BF2 vil øyeblikkelig finne seg til rette, i positiv og negativ forstand, alt etter som hva man forventet. Alt i alt kan man si at hvis du likte BF2 og ønsker mer av det samme er 2142 for deg, mens dere som forventet store forandringer ikke vil bli like fornøyde. Personlig har jeg ikke bestemt meg for om jeg skal gå til innkjøp, jeg trives ganske godt med BF2, spesielt etter Jalalabad-kartet. Men med tid og stunder vil jeg nok anskaffe det, men lite trolig til utgivelsesdato. Håper dette kan være til hjelp for dere som vurderer spillet. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...