Gå til innhold

Oppklaring: Hvordan uttaler jeg nicket mitt?

Håvard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tusen takk.  :) Du synes ikke jeg høres ut som en 12-åring, altså?  ;)

Jeg synes faktisk du gjorde det på akkurat det lydklippet der. Kanskje dårlig mic? :shrug:

Skrevet
@AnAnAs Den søte stemme da, hmm 19 år..Skeptisk :p

6905224[/snapback]

Bråk med meg på byen, og du vil se at stemmen forandrer seg fra lys til mørk. :p

Newt: Er dessverre slik jeg høres ut i virkeligheten også, can't help it. Er og blir barnestemme.

Skrevet (endret)

kan vi ikke gjøre om hele tråden til en manuell ventrilo server? :p skift navn i 1. pooooost. nu,

edit:

Endret av lathorv
Skrevet
Jeg synes det. 12-åring fra Oslo Vest.

6905144[/snapback]

Kan ha noe med at hun prøvde seg på lydbokstemme å gjøre.

6905174[/snapback]

Naj, det var noe med klangen. Hadde hun lurt meg en fuktig kveld på byen og jeg hadde våknet opp og blitt møtt med den stemmen, hadde jeg blitt redd for at jeg brøt loven.
Skrevet
Naj, det var noe med klangen. Hadde hun lurt meg en fuktig kveld på byen og jeg hadde våknet opp og blitt møtt med den stemmen, hadde jeg blitt redd for at jeg brøt loven.

6905502[/snapback]

:!:

Jeg er ikke noe jailbait

Skrevet
Nja, syns den hørtes voksen nok ut, men den var ikke så sterk. Litt som Marion Ravn, kanskje. :p

Fin stemme, dog.

Skrevet
Ingen flere som tør å vise oss hvordan nicket sitt uttales med lydbokstemme?  :p

6914817[/snapback]

Jeg har ikke lyst til å lage en ny bruker (det er jo ulovlig og greier), og jeg har heller ikke lyst til å få spammet ned denne kontoen med fan-PM's. Min rungende, mandige stemme har en tendens til å forføre flere enn jeg egentlig har til hensikt.

I tillegg er mikrofonen min ødelagt, så om noen sender meg en ny en skal de få en signert CD hvor jeg leser opp nicket mitt, det ekte navnet mitt (ya rly, no shit), og en personlig hilsen.

Skrevet (endret)

slik utales det :D

EDIT: hehe fila ble for stor :p , og ikke har jeg noe program til og encode den med heller :p litt rart egnetlig ^^

Endret av FtZ-
Skrevet (endret)

Oi! Du hadde skikkelig fortellerstemme da Håvard! :)

Når du sier "H Risebro", så venter jeg bare på "gikk ned trappen" eller noe i den duren.

Endret av NorthGarden
Skrevet
Her er hvordan mitt nick uttales. Legg merke til at jeg er seriøs og alvorlig  :cool:

6904811[/snapback]

Faen for en fin stemme du har. :blush:

6918230[/snapback]

Enten lyver du eller så er du er pedofil. Jeg velger å tro det første.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...