Gå til innhold

Gratis fw - oppdatering til N80?

McMuffin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en forhandler i Oslo idag, for å få oppgradert N80 - firmwaren min til nyeste versjon. Der fikke jeg vite at jeg kunne få det gjort på minuttet, men at det ville koste 200,-. Har de rett til å ta penger for dette? Telefonen er ca 3 uker gammel.

Håper på litt hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de kan ta betalt hvis du ikke har kjøpt telefonen der eller det ikke er det autorisert verksted. Ikke helt sikker på om det er rett, men tror det :)

Skrevet
Har ikke kjøpt telefonen der, men vant den hos Nokia....

Er det noen som vet om andre steder i Oslo man kan få gjort dette (gratis)?

6810459[/snapback]

De fleste mobilverkstedene kan gjøre det innen en time, mot betaling selvfølgelig.

De har rett til det, fordi de kommer til å prioritere telefonen din fremfor andre.

Skrevet

Hvis det står 2 folk og koper bak disken og jeg ber om å få oppdatert firmwaren, noe som tar 5 min, synes jeg det er litt drøyt at de tar 200 spenn for det.

Skrevet
Hvis det står 2 folk og koper bak disken og jeg ber om å få oppdatert firmwaren, noe som tar 5 min, synes jeg det er litt drøyt at de tar 200 spenn for det.

6810705[/snapback]

Jeg tar 200.- for en pizza jeg selger, bruker ca 1 minutt på å lage, venter ca 8 minutter med "koping" mens den er i ovnen for deretter å bruke ca 20 sekunder med kutting og pakking.

Hva så liksom, det ligger alltid mer bak prisene enn det du ser i luka.....

Skrevet

Er litt lite lysten på å miste garantien på å gjøre det hjemme. Tilbake til det opprinnelige spørsmålet, noen som vet om serviceverksteder i Oslo som gjør dette?

Skrevet

Du mister ikke garantien ved å gjøre det hjemme, eller tar jeg feil,

Kjenner flere som dreit seg ut når det gjaldt SE tlf men de fikk fiksa det fra butikken uten å betale et eneste øre.

Skrevet

6810705[/snapback]

Jeg tar 200.- for en pizza jeg selger, bruker ca 1 minutt på å lage, venter ca 8 minutter med "koping" mens den er i ovnen for deretter å bruke ca 20 sekunder med kutting og pakking.

6810862[/snapback]

Dyr pizza!

Skrevet

6810705[/snapback]

6810862[/snapback]

Dyr pizza!

6817525[/snapback]

Takk for det hjelpsomme innlegget lthorsen :p

Så Mobilfiksern gjør det gratis?

Et spørsmål til? Mister jeg garantien på telefonen hvis jeg gjør updaten hjemme?

Skrevet

Hvis Nokia legger ut firmware på sine hjemmesider og lar deg oppdatere med kabelen du fikk med ryker ikke garantien. Da oppfordres det til at du skal fikse dette selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...