Gå til innhold

Noen som har sluttet med WoW?


Har du sluttet med Wow?  

159 stemmer

  1. 1. Har du sluttet med Wow?

    • Ja
      40
    • Nei
      82
    • Begynnte på igjen
      37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle dere som har sluttet og fortsatt skriver innpå wow forumet lengter tydlig vis tilbake.. Ikke lenge for dere sprekker vist dere sitter her og leser

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvem fuckings bryr seg om dere har sluttet WoW?  :ermm:

På ett WoW forum kan du heller spørre hvem som har startet, i stedet for å poste masse topics om at folk slutter og at WoW suger o.s.v. Hater slike posts.

6804605[/snapback]

Lenke til kommentar
Noen andre som har quittet World of Wankers etter et lang og trofast spilling?

Jeg gjorde dette i dag, vemodig :S

6804248[/snapback]

 

Jeg tror jeg skal slutte å spille Counter-Strike snart, eller Transport Tycoon. Har spilt disse spillene fra de ble laget. I årevis.. Transport Tycoon sliter jeg med, det er det eneste spillet kjæresten har på sin bærbare PC og jeg spiller det veldig mye når jeg er hos henne. Har kommet i år 2090, jeg har laget et jernbanespor som går under jorden fra ene enden av kartet (2048x2048) til den andre uten noen svinger - kun en rett linje. Tjener nærmere 100millioner på hver last når mag-lev tog suser med 48vogner i 643km/t mellom stasjonene. Skulle tro jeg var "ferdig" - men jeg kan alltids effektivisere og ombygge litt.. Få plass til noen flere tog til på det allerede overbelastede nettet.. Det er 40år inne i spillet siden noen nye kjøretøy eller farkomster ble "oppfunnet", nå er tiden stoppet på 2090. Men likevel.. Det er et evighetsspill, du får aldri noen beskjed "That's it game over you won".. Spillet bare fortsetter og fortsetter.. En dag skal jeg, slette lagringen min, og skrive om det på internett, kanskje kan jeg få litt trøst gjennom den tunge perioden jeg vil få i livet mitt.

Uansett.. Å slette en character syntes jeg er merkelig, det er som å bruke lang tid på å lage et fint sandslott eller lego-dings og så bare rive det ifra hverandre senere. Når det går ann å sette spillet på pause (freeze) er det ikke lett å se at noen faktisk vil slette kontoen heller enn å fryse eller selge den.

Lenke til kommentar
Noen andre som har quittet World of Wankers etter et lang og trofast spilling?

Jeg gjorde dette i dag, vemodig :S

6804248[/snapback]

 

Uansett.. Å slette en character syntes jeg er merkelig, det er som å bruke lang tid på å lage et fint sandslott eller lego-dings og så bare rive det ifra hverandre senere.

6805547[/snapback]

 

Hva? Så om du bygger en legodings, så tar du vare på den "'till the end of time"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...