tommen_h Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 hei, jeg har fullversjonen av call of juarez (ja, jeg vet at det er umoralskt:P skal skaffe meg butikkversjonen med engang når den kommer ut ) er det andre enn meg som opplever sykt lange loadetider? det tar opptil 10 minuter før jeg er "inne"... Ps. har amd x2 3800+ og 2gb ram... og vet noen om CoJ støtter dual core? mvh Thomas
aurstad Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hmm rart, jeg har en litt dårligere pc men plages ikke av så lange loadetider, max et minutt eller noe. Dog jeg har et GF 7900GT skjermkort.. Kan dette ha så mye å si på loadinga da? Kjører på 1024x768 med alt av eyecandy.. (igår kjørte jeg med bitcomet i bakgrunnen også uten å plages med hakking)
tommen_h Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 jeg har et xfx 7800gt 256mb.... nyeste driverne.. men kjører på 1600x1024.... lurer på hva det er asså....
Gunfreak Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 COJ demoen hadde drit LANGE loade tider, ca. 5 min eller one. men en mod gikk det ned til 2min, syns det er rart hvis de ikke fiksa dette før hele spillet ble sluppet
Whalecore Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg hadde problemer med loadinga i modden, men i fullversjonen går det helt fint hos meg.
KristianF Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hos meg så tok fullversjonen ca. 30-60 sec å loade neste bane / oppdrag. Du kan prøve å pakke ut alle Data#.pak filene og se om det hjelper litt på loadingen. Men 10 min er da hvertfall helt forjævlig for å si det mildt.
Shaper^ Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Prøv å Defragmenter disken din eller formater alt du har.. Kan være dette. Sette ned Texture compression hjelper veldig på loading times men da ser det dog dårligere ut. Men prøv å defragmenter (slett masse gamle filer du ikke bruker) også skru ned til 1280, eller 1024. Lykke til!
-sparks- Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Tar ca ett minutt med min 3.1ghz, Ati 9700, 1gb ram laptop. På fullversjonen.
Naera Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) tar 1 min hos meg og... men syns det er altfor lenge forresten.. spørsmål i spoiler her til dere som har spilt : Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen som har klart ta fjær fra ørnen? prøvd utallige ganger og den dreper meg bare Endret 5. september 2006 av Naera
Deadringer Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Loadetidene er lange, men det er ikke plagsomt. Et par minutter bare.
M@R7!N Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) Lange loadetider ja, men fy f*** for et spill! Perfekt setting og utførelse (imo) Føler at spillet loader kjappere for hver gang.. Endret 5. september 2006 av M@R7!N
KristianF Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) tar 1 min hos meg og... men syns det er altfor lenge forresten.. spørsmål i spoiler her til dere som har spilt : Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen som har klart ta fjær fra ørnen? prøvd utallige ganger og den dreper meg bare 6806307[/snapback] Dukk bak en kant hver gang du hører den jævelen komme. Finn mye sånne health flasker rundtom og bruk de til å få liv når du mister litt. Så når du kommer til toppen, så venter du til ørnen har passert 1 gang før du løper opp og tar ei fjær. Du skal ned igjen en annen vei enn du gikk opp. Endret 5. september 2006 av Stealth-
tommen_h Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 (endret) Takk for alle svar:) men hvordan pakker man ut de .pak filene*LØST*? hvilket program? Må ellers si meg enig med at CoJ er et utrolig bra spill som gir mye stemning:) Anvbefales på det sterkeste! Edit: klarte og pakke ut filene.. skal de i egen mappe, eller ligge og flyte blant .exe filen? Endret 5. september 2006 av tommen_h
stalker. Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Lasta ned demoen for et par dager siden. Var sykt lange loadetider der også. Irriterende lange...håpløst hvis de ikke fikser det før utgivelse. (eller er det utgitt?) Hmm..kanskje jeg skulle prøve det igjen...fant ikke salen til hesten på de 7 minuttene jeg spillte.
sniK Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Sliter selv med veldig lange loadingtider i spillet og kommer aldri til å kjøpe det før det kommer en patch som fikser dette. Spillet krever også veldig mye i forhold til hva man får. Sitter på en Intel Core 2 Duo 2.4GHZ, 4GB DDR2 800MHZ og GeForce 7950GX2 - og spillet går helt elendig...
KristianF Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Takk for alle svar:) men hvordan pakker man ut de .pak filene*LØST*? hvilket program? Må ellers si meg enig med at CoJ er et utrolig bra spill som gir mye stemning:) Anvbefales på det sterkeste! Edit: klarte og pakke ut filene.. skal de i egen mappe, eller ligge og flyte blant .exe filen? 6806892[/snapback] I *.pak filene ligger det ei mappe som heter "Data". Den mappen skal ligge rett i COJ mappa di. Pakk ut med winrar.
Naera Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 tar 1 min hos meg og... men syns det er altfor lenge forresten.. spørsmål i spoiler her til dere som har spilt : Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen som har klart ta fjær fra ørnen? prøvd utallige ganger og den dreper meg bare 6806307[/snapback] Dukk bak en kant hver gang du hører den jævelen komme. Finn mye sånne health flasker rundtom og bruk de til å få liv når du mister litt. Så når du kommer til toppen, så venter du til ørnen har passert 1 gang før du løper opp og tar ei fjær. Du skal ned igjen en annen vei enn du gikk opp. 6806822[/snapback] hehe har kommet meg til toppen.. problemet er at jeg ikke får tatt fjær(?), noe jeg skal trykke på ved redet? har trodd hele tiden at jeg måtte drepe ørenen med pisken ellernoe... så har dødd maaaaange ganger hehe
KristianF Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 tar 1 min hos meg og... men syns det er altfor lenge forresten.. spørsmål i spoiler her til dere som har spilt : Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen som har klart ta fjær fra ørnen? prøvd utallige ganger og den dreper meg bare 6806307[/snapback] Dukk bak en kant hver gang du hører den jævelen komme. Finn mye sånne health flasker rundtom og bruk de til å få liv når du mister litt. Så når du kommer til toppen, så venter du til ørnen har passert 1 gang før du løper opp og tar ei fjær. Du skal ned igjen en annen vei enn du gikk opp. 6806822[/snapback] hehe har kommet meg til toppen.. problemet er at jeg ikke får tatt fjær(?), noe jeg skal trykke på ved redet? har trodd hele tiden at jeg måtte drepe ørenen med pisken ellernoe... så har dødd maaaaange ganger hehe 6807420[/snapback] Du skal trykke på "Use" knappen når du sikter på fjærene. tror det er F eller E .. husker ikke helt. og du må huske å IKKE drepe fuglen..
Naera Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 tusen takk er vel umulig å drepe den uansett? prøvd ganske lenge:)
akristina92 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Er det noen her som kunne sagt litt om spillet? Hvordan det er så langt osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå