Gå til innhold

Silver; et kjært spillminne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har spilt Silver? :love: Jeg har spilt gjennom det mange ganger, og får fortsatt en skikkelig god følelse hver gang jeg slår en boss eller hver gang jeg runder det. Blir aldri for gammel for det spillet. Men jeg finner desverre ikke igjen Silver cd'n min og lurer på om noen av dere veit hvor jeg kan få kjøpt dette fabelaktige spillet, eller om noen av dere her veit om silver-fansider på nettet.

PS: også hjertelig velkomne til å dele deres egne silver-erfaringer her.

takker for alle svar og innlegg :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silver er rett og slett et fantastisk spill. Jeg må ha rundet det minst 5 ganger.

Genialt "battle" system og deilig musikk.

Det ble vel lansert som europas svar på FF 7, og det var vel grunnen til at jeg kjøpte det for mange herrens år siden.

Det ligger fast i spillmappen min, men mener jeg måtte kjøre en "fix" for å få det til å starte under xp pro.

Ønsker deg lykke til på jakten! Jeg har sett at det ofte dukker op på qxl, så det går jo an å følge med der. :)

Skrevet (endret)

Har Silver liggende her ^^

Får en veldig plagsom grafikkfeil dog... Fullt av streker på nederste del av skjermen =(

Installerte det just igjen... Men får ikke starta, og har leitet etter en patch/fix i non timer nå... Non som vet om en?

Endret av Northern
Skrevet

Bra å se at også andre har oppdaget denne perlen av et spill..

Husker at bakgrunnene på hvert sted var som tatt ut av et maleri.. Helt nydelig, og jeg tenkte for meg selv, at stort bedre går det vel ikke an å få det.

Og gledesrusen de få gangene du klarte å slå kloa i en ny orb, eller fant ut av små puzzles for å komme deg til et nytt land :love:

Skal holde litt utkikk på qxl... Må ha det, bare må ha det...

Skrevet (endret)

Ahh elsker det spillet, kjøpte det og Heroes of Might and Magic III på slengemandag når jeg var blitt konfirmert :!:

Men fikk aldri runda det da jeg allti fikk en 'crash' når jeg skulle springe ned en vindeltrapp.

...tenkte allikevel jeg skulle prøve det på ny for ikke så lenge siden, men denne gangen ville ikkje porten i Rain åpne seg selv om jeg ringte korrekt med bjellen :hmm: har prøvd me all mulig variasjon av timingen og har tross alt klart det før (på første forsøk) så jeg tror det er en bug av en eller annen grunn der hos meg, men viss noen har tips så er jeg takknemlig.

Endret av Toxin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...