Gå til innhold

Hjelp meg en krone på vei til Millionen?

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vil hjelpe meg med og bli millionær? Kanskje ikke millionær da men hvertfall rikere :p

Ta og send en krone i en konvolutt med brukernavnet ditt her på diskusjon.no til min adresse og ønsk meg lykke til :!:

navn: Lars Martinsen

adresse: Fredheimlia 63, 1362 Hosle

kontonr: 16451497166

BTW til alle som sa at ikke navn eller adresso sto noen steder... navn sto her og adresse sto i profil :tease:

Hadde vært uendelig kult om dette hadde gått, da skal jeg be samtlige som jeg mottar en krone fra på en kjempe Diskusjon.no fest!

PS: Lurer på om modsene i det hele tatt lar denne stå mer enn 1 minutt.... :hmm:

Endret av Lakus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mkay. Jeg sender like godt to kroner jeg, til en 17åring jeg ikke kjenner, og til en adresse jeg ikke fant.

6802358[/snapback]

Men jeg fant adressen:

Fredheimlia 63, 1362 Hosle

Den står nemlig i profilen. Jeg sender deg heller en varm tanke, og lykkeønskninger. Det er verdt mer enn all verdens penger.

:tease:

Skrevet
Mkay. Jeg sender like godt to kroner jeg, til en 17åring jeg ikke kjenner, og til en adresse jeg ikke fant.

6802358[/snapback]

Men jeg fant adressen:

Fredheimlia 63, 1362 Hosle

Den står nemlig i profilen.

6802478[/snapback]

Vi trenger navnet, mann, navnet!

Skrevet

hehe, har vært inne på samme tanken. hvis man får en krone av hver person i norge har man fort 4,5 milllioner kroner. og de fleste har en krone å gi ifra seg. desverre så koster det 6 kroner å sende deg en krone :p

Skrevet
hehe, har vært inne på samme tanken. hvis man får en krone av hver person i norge har man fort 4,5 milllioner kroner. og de fleste har en krone å gi ifra seg. desverre så koster det 6 kroner å sende deg en krone :p

6802505[/snapback]

Gi ut kontonummeret ditt til alle så de kan sende deg 7 kroner isteden, da får du til og med $4500000

Skrevet

ok da, prøver. Gleder meg til å se hva som skjer hvie en mod ser tråden? :hmm:

Nr: 16451497166

Si det dere føler om dette, men er det noe negativt trenger du ikke poste her...

Skrevet
ok da, prøver. Gleder meg til å se hva som skjer hvie en mod ser tråden?  :hmm:

Nr: 16451497166

Si det dere føler om dette, men er det noe negativt trenger du ikke poste her...

6802623[/snapback]

Skal overføre pegner i morra, gå i baken..uhm, jeg skulle overføre 5 kr til denne kontoen ?

Hvordan hadde bank mannen reagert?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...