Gå til innhold

Nokia 6131, erfaringer?


BlueRose

Anbefalte innlegg

Kan ikke SE repetere i kalender? Min forrige W550i kunne man repetere enten daglig/ukentlig/månedlig eller årlig, og det samme kunne man på Motorola E398 som jeg hadde før den igjen. Ellers enig i at kalenderen til Nokia er meget bra.... :)

6885927[/snapback]

 

Nei ikke slik jeg fant ut.. Ikke i de mengder jeg trenger det...

Min mann sitter og fysisk flytter avtaler og møter for den vil ikke repetere seg med lyd. Kanskje han har mandagstelefon? Hva vet jeg:

Vet bare en ting, jeg skal ALDRI ha noe annet enn Nokia igjen :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Lot behov få diktere valg av telefon og da ble det en 6131 denne gangen. Har ikke opplevd noe slark i åpningsmekanismen. Sargen rundt hovedskjermen blir noe slitt. Ikke akkurat krom på stål da... Det mest irriterende er jo det at man lett kommer borti kameraknappen når man lukker telefonen (plassering av knapp ift grep på telefonen). Har 1G med minne på den og den har overtatt helt som MP3 spiller på trening og på lengre turer. Skulle gjerne hatt litt mere funksjonalitet fra Headsettet (kun neste og volum). Men lekker skjerm, nydelig tastatur og god å holde i! Batteriet varer helt til det er tomt - dvs fet skjerm og annen funksjonalitet trekker strøm - uansett merke!

Lenke til kommentar

Har akkurat hentet min Nokia 6131 på posten i dag. Den virker jo like bra som ventet. Det eneste er at dekslet bak er helt håpløst å få av. Jeg har trykket ned og bakut, men den sitter som støpt. Jeg har måtte bruke neglerenser til hjelp, og har allerede fått riper bak. :cry: Noen som har et tips? Det skal sies at jeg også har prøvd å først åpne den lille luke som sitter forann "stikkontakten", men uten effekt.

 

Ja, Nokia er et fantastisk merke. Har bare hatt Nokia, og har vært superfornøyd! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...