killertomato Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hvordan i alle dager kommer jeg inn i bios på den bærbare maskinen min? Har prøvd alle F tastene. F2 og F12 fører til en Boot Device meny der jeg kan velge hvilken disk jeg vil boote maskinen fra. F8 fører til en større meny hvor jeg bl.a kan velge safe mode. Men ingen taster fører til BIOS. Og ingen av valgene i menyene jeg kommer inn i fører til noe BIOS heller. Noen som kan hjelpe meg? Har forøvrig en Toshiba maskin.
-Alex- Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei, står det ikke noe om det helt i starten når du starter maskinen? På noen maskiner vet jeg at Delete knappen og har blitt brukt.
killertomato Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Hei, står det ikke noe om det helt i starten når du starter maskinen? På noen maskiner vet jeg at Delete knappen og har blitt brukt. 6788029[/snapback] Står ingenting om det i oppstarten. Kun F12 Boot Device. Del funket heller ikke.
antiloop Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Kunne vært greit om du kunne si hvilken laptop du har også..
killertomato Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Kunne vært greit om du kunne si hvilken laptop du har også.. 6788082[/snapback] Toshiba Satellite 1800-712
Kontorstol Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Prø å trykke Delete knappen som en tolling hele tiden uner oppstart, det er det som er vanlig å gjøre...
killertomato Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Fant den nå. Lå under Escape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå