Gå til innhold

Launch filmer til PS3 annonsert..


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke bare spill vi får til PS3 lanseringen. Fox har publisert lineup spesielt til PS3 sin lansering.

 

Link

 

Ser med glede at en del av filmene er komprimert med mpeg4.

Man får dermed endelig testet BD opp mot HD-DVD på mer eller mindre like premisser.

6785690[/snapback]

 

Det blir spennende! At de har et så fint format, men brukt Mpeg2 til nå er jo en "skam" :) BlueRay kan jo også ha VC1 som HD-DVD titlene kjører. Lurer på når det kommer, og om det er noe særlig synlig forskjell mellom Mpeg 4 og VC1 på samme titler.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Er ikke bare spill vi får til PS3 lanseringen. Fox har publisert lineup spesielt til PS3 sin lansering.

 

Link

 

Ser med glede at en del av filmene er komprimert med mpeg4.

Man får dermed endelig testet BD opp mot HD-DVD på mer eller mindre like premisser.

6785690[/snapback]

 

Det blir spennende! At de har et så fint format, men brukt Mpeg2 til nå er jo en "skam" :) BlueRay kan jo også ha VC1 som HD-DVD titlene kjører. Lurer på når det kommer, og om det er noe særlig synlig forskjell mellom Mpeg 4 og VC1 på samme titler.

 

Dr Peedee

6785755[/snapback]

 

Jeg har forståelsen av at Mpeg 4 er mer plasskrevende og komprimerer mindre enn VC1. Men jeg må strengt tatt ha meg en tur på wiki for å finne ut av det :)

 

Men det er jaggu på tide at de viser hva formatet er godt for.. :yes:

Lenke til kommentar
Er ikke bare spill vi får til PS3 lanseringen. Fox har publisert lineup spesielt til PS3 sin lansering.

 

Link

 

Ser med glede at en del av filmene er komprimert med mpeg4.

Man får dermed endelig testet BD opp mot HD-DVD på mer eller mindre like premisser.

6785690[/snapback]

 

Det blir spennende! At de har et så fint format, men brukt Mpeg2 til nå er jo en "skam" :) BlueRay kan jo også ha VC1 som HD-DVD titlene kjører. Lurer på når det kommer, og om det er noe særlig synlig forskjell mellom Mpeg 4 og VC1 på samme titler.

 

Dr Peedee

6785755[/snapback]

 

Jeg har forståelsen av at Mpeg 4 er mer plasskrevende og komprimerer mindre enn VC1. Men jeg må strengt tatt ha meg en tur på wiki for å finne ut av det :)

 

Men det er jaggu på tide at de viser hva formatet er godt for.. :yes:

6785777[/snapback]

 

Er omtrent sånn jeg har forstått og. Entusiastene på hd film forumene rundt om roper jo på VC1 på bluerayt titlene også. Men MPEG4 skal jo være bra det og.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...