Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din Beste sex-opplevelse?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Vel, her syntes jeg vi skal kunne ramse opp vore mest intime og råeste, herligste og uten tvil beste sex-opplevelser.

 

En av de beste: Meg å dama sitter utenfor på terrasen og tar en god røyk etter en heftig runde i senga. Etter hun er ferdig med røyken setter hun seg oppå meg (må legge til at hun bare hadde en morgenkåpe på seg) og sette bena forsiktig på armlene. Siden vi satt ute og bor i et rekkehus, er det mange naboer rundt, noe som gjorde det bare mer spennende. Selv om vi nettopp hadde gjort det, var jeg plutselig klar for mer. En av de beste sex-opplevelsene jeg har hatt ihvertfall!

 

Anbefales til alle som har en terrase :thumbup:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og frøken Høyre foran en peisen en sen vinterkveld, ahhh, minner :love:

6790732[/snapback]

 

He he.

 

Må ha vært den gangen du satt på hånda til den sovna, slik at det kjentes ut som om annen dro deg :)

 

Men det er jo bedre enn å gjøre som LarsP: ligge på "den" til den har "sovna", slik at det kjennes ut som du drar en annen :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis den beste opplevelsen dere har hatt med sex er å ronke så vil jeg anbefale dere å prøve ut en bj eller et samleie.

 

Min beste opplevelse skjedde i februar. Skulle egentlig bare ut for å møte en dame som jeg har snakket med på nettet en stund og vise hun litt rundt i oslo. Etterhvert som vi var lei av å gå ble det bestilt noen pils. Hun la seg over brystkassen min og tok å befølte meg på insiden av lårene og oppover. Etter 10minutter så klarte jeg ikke holde igjen og fikk a tilbake til hotellrommet for å avslutte kvelden på verdig måte.

 

Hadde så mye energi at det ble holdt på i lang tid og når jeg var sliten så ville hu ha mer.. Var forbanna i 2minutter (mens jeg peisa) ,men etterhvert ble det bare enda mer digg siden dama stramma musa noe helt utrolig.. Og det bare fortsatte og fortsatte.. Holdt på enda en gang og klokken var 3 eller 4. Da fikk jeg en BJ og hun ville ha mer.. Endte med at jeg måtte si at jeg ville sove for at hun skulle gi seg.

 

Skal nevnes at det var 12års aldersforskjell på oss.. Fikk sansen for eldre damer etter den kvelden ja. For å si det slik , hun hadde erfaring og visste akkurat hva som skulle gjøres for at jeg skulle få en kveld jeg ikke ville glemme. Men så var a tysk så det er kanskje ikke så rart? :D

 

Var også en kveld i Santos etter en tur på nattklubb som var ganske god. Det endte først med god sex , også etterpå at hun kastet kopper og alt som lå i nærheten på meg.. Så det var en blandet ,men morsom opplevelse.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Hvis den beste opplevelsen dere har hatt med sex er å ronke så vil jeg anbefale dere å prøve ut en bj eller et samleie.

6846648[/snapback]

 

Tar du ikke en spøk eller? :!:

Hvem faen gidder egentlig å legge ut sin beste sexopplevelse på nettet?

6847760[/snapback]

 

Dette er et sex-og-samlivs-forum da, smartypants. Er ikke slik at man møter så mange på gaten som sier "HEEEEY, det er jo du som har det å råknulle sekretæren din som beste sex-opplevelse!!"

 

:roll:

Lenke til kommentar

Syns første gang var ganske kos, jeg. Ikke den beste sex'en jeg har hatt, men faen så mann du føler deg etterpå!

 

Nå er det imidlertid lenge siden sist jeg hadde noe god sex, blir bare one-night-sands på byn (som jeg egentlig ikke er noe fan av, men faen; når jenter vil ha deg med hjem er det ikke lett å si nei), og da er man uansett så full at man ikke merker om man jukker i luften eller om man faktisk greide å treffe hullet.

Lenke til kommentar
Hvis den beste opplevelsen dere har hatt med sex er å ronke så vil jeg anbefale dere å prøve ut en bj eller et samleie.

6846648[/snapback]

 

Tar du ikke en spøk eller? :!:

Hvem faen gidder egentlig å legge ut sin beste sexopplevelse på nettet?

6847760[/snapback]

 

Dette er et sex-og-samlivs-forum da, smartypants. Er ikke slik at man møter så mange på gaten som sier "HEEEEY, det er jo du som har det å råknulle sekretæren din som beste sex-opplevelse!!"

 

:roll:

6847934[/snapback]

 

Tenk nå om da mange jeg kjenner, som vet hvem jeg er, leser dette forumet? Bedre å være føre var ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...