Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?


TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

  1. 1. Når debuterte du?

    • 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke hatt sex og er 14 år :blush:.

6783085[/snapback]

Hvorfor :blush: ? :hmm:

 

Selv er jeg 15 år og tenker å vente litt til før jeg kaster meg i seng med noen. Er ikke det at jeg ikke er klar for det, vil bare vente til jeg finner noen jeg vil gjøre det med. :p

Lenke til kommentar
Har ikke hatt sex og er 14 år :blush:.

6783085[/snapback]

Hvorfor :blush: ? :hmm:

 

Selv er jeg 15 år og tenker å vente litt til før jeg kaster meg i seng med noen. Er ikke det at jeg ikke er klar for det, vil bare vente til jeg finner noen jeg vil gjøre det med. :p

6783139[/snapback]

Du mann har samme problem som meg. Jeg fyller 15 den sjette i ellevte og vil holde meg en stund til...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Er selv 15 og har ikke hatt sex, har ikke samme prob som dere ovenfor.

Klarer aldri å forelske meg skikkelig i en jente, tror jeg ALDRI har vært ordentlig forelsket.

 

PS: Er ikke homo  :!:

6783224[/snapback]

Da har du samme problem som meg, i hvert fall. Jeg finner aldri noen jeg klarer å bli ordentlig forelsket i. Har aldri hatt en eneste kjæreste. :p

 

Btw, har du tenkt over om du kan være homofil heteroseksuell? Altså at du føler deg seksuelt tiltrukket av jenter, men bare romantisk tiltrukket av gutter? :roll:

Lenke til kommentar
Er selv 15 og har ikke hatt sex, har ikke samme prob som dere ovenfor.

Klarer aldri å forelske meg skikkelig i en jente, tror jeg ALDRI har vært ordentlig forelsket.

 

PS: Er ikke homo  :!:

6783224[/snapback]

Da har du samme problem som meg, i hvert fall. Jeg finner aldri noen jeg klarer å bli ordentlig forelsket i. Har aldri hatt en eneste kjæreste. :p

 

Btw, har du tenkt over om du kan være homofil heteroseksuell? Altså at du føler deg seksuelt tiltrukket av jenter, men bare romantisk tiltrukket av gutter? :roll:

6783288[/snapback]

Er ikke bifil og tror jeg aldri vil bli det :!:

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
Har ikke hatt sex og er 14 år :blush:.

6783085[/snapback]

Hvorfor :blush: ? :hmm:

 

Selv er jeg 15 år og tenker å vente litt til før jeg kaster meg i seng med noen. Er ikke det at jeg ikke er klar for det, vil bare vente til jeg finner noen jeg vil gjøre det med. :p

6783139[/snapback]

Vegard_! Bare si ifra nAr du er klar for meg, sA stiller jeg i LAErtruse.

Lenke til kommentar
Btw, har du tenkt over om du kan være homofil heteroseksuell? Altså at du føler deg seksuelt tiltrukket av jenter, men bare romantisk tiltrukket av gutter? :roll:

6783288[/snapback]

Jeg oppdaget veldig tidlig i livet mitt at det er umulig å forelske seg i en jente, det er utelukkende snakk om lyst. Skal man bli forelsket så kreves det at du kjenner, forstår, liker og kan snakke med personen, og det klarer jeg ikke med jenter.

Lenke til kommentar
Er selv 15 og har ikke hatt sex, har ikke samme prob som dere ovenfor.

Klarer aldri å forelske meg skikkelig i en jente, tror jeg ALDRI har vært ordentlig forelsket.

 

PS: Er ikke homo  :!:

6783224[/snapback]

Da har du samme problem som meg, i hvert fall. Jeg finner aldri noen jeg klarer å bli ordentlig forelsket i. Har aldri hatt en eneste kjæreste. :p

 

Btw, har du tenkt over om du kan være homofil heteroseksuell? Altså at du føler deg seksuelt tiltrukket av jenter, men bare romantisk tiltrukket av gutter? :roll:

6783288[/snapback]

 

Er 14, men har samma problemene som dere gutta, er faen ikke homo da, pikken står seff bare når jeg ser på jentene :w00t: Har vel kanskje vært forelsket på en måte, men dama hadde vel ikke "klikket" med meg, ettersom jeg har helt annerledes interesser enn henne. :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...