Gå til innhold

Controller S eller vanlige?


Dofer2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-31 09:54, skrev Treblad:

Microsoft har ikke så god greie på design.

Den nye kontroller var jo ikke aller best den heller..



 

Har du lest temaet? det er ikke om controllern suger eller om gamecube er bedre, og jeg har hørt din mening fler ganger! "fan boy"

 

for og si det til deg som du forstår det, ikke blan deg i et xbox forum.... hold deg til et gamecube forum sammen med loggut..

Lenke til kommentar

jeg synes at Controller S er mye bedre. den passer perfekt til meg :grin: dessuten er a,b,x,y knappene mye "smartere" plassert enn på den vanlige! ikke mer trykking på feil knapp :grin: Har noen kompiser som ikke var så glad i den standard kontrollen, men etter at de fikk prøve S utgaven , ble de overasket over hvor god den er å bruke!

Lenke til kommentar

Har litt store hender, så jeg synes det var digg med en kontroller som ikke ble borte inni hendene sånn som PS2 kontrollern, som nå føles helt... øh... flimsy, i mangel av et bedre ord...

Men jeg har ikke prøvd S ennå da, kanskje jeg liker den og.

Eneste jeg misliker på den store Xbx kontrolleren er at noen av dem begynner å skrangle inni når den rumbler/rister.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-31 16:00, skrev Co[]V[]bster:

Hei, jeg er i tvil om hva jeg skal anskaffe, Xbox eller PS2, jeg vil ikke egentlig ha PS2, jeg har alltid villet ha Xbox, men jeg hører mye dritt om spilla til Xbox'n. Men det er vel noen bra kommende titler?

DOA3 synes jeg ser bra ut.



 

doa3 er elendig dårlig, det er like dårlig som project gotham racing. halo er kult hvis du spiller med venner men aleine er det kjedelig. bare prøv en konsoll og mange spill og kjøp den konsollen du liker spillene til. jeg ville ikke drømt om å kjøpe en xbox, hvertfall ikke nå, jeg synes alle spillene er ræv og mye dårligere enn de ps2 spillene jeg eier.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-31 11:25, skrev Dofer2k:

Quote:


Den 2002-10-31 09:54, skrev Treblad:

Microsoft har ikke så god greie på design.

Den nye kontroller var jo ikke aller best den heller..



 

Har du lest temaet? det er ikke om controllern suger eller om gamecube er bedre, og jeg har hørt din mening fler ganger! "fan boy"

 

for og si det til deg som du forstår det, ikke blan deg i et xbox forum.... hold deg til et gamecube forum sammen med loggut..

 

Seriøst , Dofer...

Du spurte om hva vi mener om Controll S.

Derfor svarte jeg: "Den nye kontroller var jo ikke aller best den heller.."

Og dessuten har jeg ikke skriv at Gamecube er bedre her heller!

 

Og visst du ikke har fatta det enda så er ikke dette et Xbox forum! Hvor lav IQ går det ann å få!?

"xbox fanboy!"

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-31 16:19, skrev evil_snowman:


doa3 er elendig dårlig, det er like dårlig som project gotham racing. halo er kult hvis du spiller med venner men aleine er det kjedelig. bare prøv en konsoll og mange spill og kjøp den konsollen du liker spillene til. jeg ville ikke drømt om å kjøpe en xbox, hvertfall ikke nå, jeg synes alle spillene er ræv og mye dårligere enn de ps2 spillene jeg eier.


 

alle vet at du hater xbox EL_polla, så du trenger ikke å si det i hver eneste xbox diskusjon.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-31 16:00, skrev Co[]V[]bster:

Hei, jeg er i tvil om hva jeg skal anskaffe, Xbox eller PS2, jeg vil ikke egentlig ha PS2, jeg har alltid villet ha Xbox, men jeg hører mye dritt om spilla til Xbox'n. Men det er vel noen bra kommende titler?

DOA3 synes jeg ser bra ut.



 

Hei, ja skaff deg Xbox. Stikk innom på Spaceworld. Der får du konsollen for 1690,- og det inkluderer 2 feite Sega spill (JSRF og Sega GT 2002). Ved siden av dette kommer Splinter Cell om litt under en måned + MechAssult, Unreal Championship, ++++ Det er så mange at jeg ikke gidder å liste opp alle. Ta en kikk på tothegame.com

 

Og ja, DoA 3 er knallbra, ved siden av Halo, Moto GP, Rallisport Challange, Amped, Deathrow + multiplatform spill som Hitman 2, TimeSplitters 2, Colin McRae 3. Du har nok å velge i :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-31 11:25, skrev Dofer2k:

Quote:


Den 2002-10-31 09:54, skrev Treblad:

Microsoft har ikke så god greie på design.

Den nye kontroller var jo ikke aller best den heller..



 

Har du lest temaet? det er ikke om controllern suger eller om gamecube er bedre, og jeg har hørt din mening fler ganger! "fan boy"

 

for og si det til deg som du forstår det, ikke blan deg i et xbox forum.... hold deg til et gamecube forum sammen med loggut..

 

HEI!!! ikke bland meg opp i dette!

Men GC kontrollen er bedre....!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...