TheOats Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Skal snart kjøpe Baldurs Gate 2 å har ikke spillt det så mye fra før. Det jeg lurer på er hva slags addons jeg burde skaffe (vist det finnes noen). Takker for forslag
Loerand Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Throne of Bhaal er jo en offisiell expansion da, den er ganske bra, så den bør du skaffe deg Dette er også en fin side hvis du leter etter noen mods. Mange bra her
TheOats Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Throne of Bhaal er jo en offisiell expansion da, den er ganske bra, så den bør du skaffe deg Dette er også en fin side hvis du leter etter noen mods. Mange bra her 6775655[/snapback] Tror jeg kjøper den samlepakken med Throne of Bhaal. Takk for linken
Mr. Bridger Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Har du spilt Baldur's gate 1 også? Hvis ikke har Play.com et veldig godt tilbud. Begge spillene med begge tilleggs pakkene for kun £10 inkl. frakt. Link til www.play.com (baldur's gate)
TheOats Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Har du spilt Baldur's gate 1 også? Hvis ikke har Play.com et veldig godt tilbud. Begge spillene med begge tilleggs pakkene for kun £10 inkl. frakt. Link til www.play.com (baldur's gate) 6775740[/snapback] Kuult, skal vurdere det. Nei jeg har ikke spillt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå