Gå til innhold

Hva ønsker Ola Nordmann seg?

HoaXed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hællæ!

Som mange andre skal jeg starte opp en UB bedrift i de nærmeste dagene, og igjen som flere mange er vi passe tom for ideer som kan selge og realisere.

Dermed; Hva ønsker egentlig Ola Nordmann seg i hverdagen, som kanskje han har ønsket seg lenge og er enkelt, men allikevell umulig og få tak i.

Takker for all hjelp og innspill, også hvis dere har noen råd til hvordan drive en UB bedrift. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bedre veier er vel et godt forslag.

enkelt men kan litt utfor deres "liga"

6774722[/snapback]

:!: Indeed

Fra en ungdomsbedrift kunne jeg ha ønsket meg, ehhm ? Uhmm ?

Ingen ting!

Skrevet (endret)

Vi lage frokostbrett på skola. EDIT: <--- Jai vara gebrokken.

Vi fikk bestillinger i bøtter å spann. Men vi fikk aldri produsert så mange så :p

Endret av Neppe
Skrevet
bedre veier er vel et godt forslag.

enkelt men kan litt utfor deres "liga"

6774722[/snapback]

Kan se hva vi får gjort med den saken.... :hmm:

:thumbup:

Skrevet (endret)

Når jeg var med i UB på skolen så lagte vi luer med eget design. Vi fikk solgt flere enn vi klarte å lage. Vi strikket dem riktignokk selv.. :)

Endret av Magikaren
Skrevet

Mister jo hele morroa hvis du lar noen andre finne på en ide? Har jo ikke så mye å være stolt av hvis du setter igang produksjon av ett produkt du ikke har kommet opp med selv.

Skrevet
Mister jo hele morroa hvis du lar noen andre finne på en ide? Har jo ikke så mye å være stolt av hvis du setter igang produksjon av ett produkt du ikke har kommet opp med selv.

6775566[/snapback]

Bortsett fra alt arbeidet.

Hva med.. vann? Flere som har lykkes GROVT med det. ;)

Skrevet

Jepp. De tappet springvann på flaske. Faktisk hadde NHO konferanse på et lokalt hotell og kjøpte 200 flasker som de delte ut til delegatene, 20 kroner stykk tror jeg. AKKURAT det samme vannet som i springen. :)

Skrevet
Hva ønsker egentlig Ola Nordmann seg i hverdagen, som kanskje han har ønsket seg lenge og er enkelt, men allikevell umulig og få tak i.

6774716[/snapback]

Øl, fitte og hornmusikk. :dribble:

(Rene Kinder-egget, dette ...)

Skrevet
Hva ønsker egentlig Ola Nordmann seg i hverdagen, som kanskje han har ønsket seg lenge og er enkelt, men allikevell umulig og få tak i.

6774716[/snapback]

Øl, fitte og hornmusikk. :dribble:

(Rene Kinder-egget, dette ...)

6776340[/snapback]

17. mai på Blitz-huset?

Skrevet
noen råd til hvordan drive en UB bedrift. :-)

6774716[/snapback]

Hvordan drive en ungdomsbedrift bedrift?

Vi lagde ølflaskeåpnere i fjor. Med en selvlagd 3/4 mutter og håndtak. Rustfritt. Slo egentlig ikke så veldig an.

Skrevet

Eskortetjeneste er ikke ulovlig. Prostitusjon ei heller. Men dersom en ungdomsbedrift tar inn penger for prostitusjon er det halikkvirksomhet. Å være agentbyrå for eskortetjeneste er ikke ulovlig. :)

Skrevet
Større kondomer.

6777154[/snapback]

Ja, det trenger særlig du som har minst pikk av alle her på forumet. :roll:

Selg t-skjorter som dere har designet, frokost- eller lunchbrett eller hold kurs i noe dere er flinke til.

God markedsføring er egentlig det eneste som trengs, i tillegg til et fungerende produkt da.

Skrevet
Lag og selg forstørrelsesglass til mobiltelefonskjermen, det er gjort før men har potensiale..

6774733[/snapback]

Jeg kunne ikke tenkt meg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...