Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, endelig russ!! Dette kan bli den offisielle tråden tenkte jeg...

 

Bestillte kongeparken biletter idag, men en ting er jeg litt usikker på. Hva skal jeg skrive på russe kortet? :hmm:

 

Noen ideer?

6771761[/snapback]

 

dette hadde jeg på mitt russekort:

du er ikke ordentlig full før du blir full på melk :!:

 

ellers er det jo andre:

-jeg sluttet å drepe møll, da jeg gikk fra saft til øl

-lille speil på veggen der... vel... jeg husker ikke resten

-bak døra på ditt skur, venter tiger-boy fint på sin tur(kallenavnet hans var tiger-boy)

Lenke til kommentar
Moderator og kommer med slike utsagn? Spar meg.

6783674[/snapback]

 

Og hva skal det bety?

 

 

Anyhow; Che Guevara er blitt et ikon for ungdom, uten at mer enn kanskje 2 av 10 vet hva han sto for eller gjorde. Derfor er det penger å hente for Russeservice når de har et kjent fjes på trykk på klærne de skal selge.

Salgstaktikk. ;)

Lenke til kommentar
såeh, hva mener folket om at en god del russ kommer til å ha Che Guvara på enten t-skjorta si, eller en genser? FpU raser i vartfall:-P

6783292[/snapback]

19 av 20 liker trykket uten å gi beng i hva han sto for. Og 17 av 20 aner ikke hva han heter, antar jeg. I alle fall om det er dagens ungdom. :p

 

FpU er uansett sinte på alt. De er en gjeng med utpreget sinte mennesker som er sinte på det som er annerledes. Jepp, det er en stereotyp, og jeg mener selvfølgelig ikke at alle FpUere er slik. Mener ikke en gang at flertallet er det. Men har snakket med min andel FpUere, og en del gir ikke det helt.. forsonelige inntrykket, for å si det slik. :)

 

Er jo bare for å provosere FPU-ere og UH-folk. De har nok bare godt av det.

6783517[/snapback]

Brukermoderator og kommer med slike utsagn? Spar meg.

6783674[/snapback]

Meninger er en fin bil. Brukere som ønsker å nekte moderatorer å si sin mening? Spar meg.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Er jo bare for å provosere FPU-ere og UH-folk. De har nok bare godt av det.

6783517[/snapback]

Brukermoderator og kommer med slike utsagn? Spar meg.

6783674[/snapback]

For moderatorer får ikke ha meninger?

6784059[/snapback]

Jo selvsagt får de det, men når det er såpass usaklig formulert og tydelig ment som en provokasjon, er det unødvendig. Det beste er om dette ikke sporer av, selv om mye tyder på at man har avsporingsgrunnlag, så jeg lar saken ligge død der. Om noen vil hevde at FPU-ere eller UH-folk har godt av å bli provosert, eller at moderatorer ikke bør ha meninger, bør det lages en tråd i PRS dedikert til formålet.

 

 

Personlig syns jeg de kunne spart seg for Che-trykk. Russ skal være dritings uten å måtte gå rundt å være politisk:-P

6783373[/snapback]

Flere for meg, Zethyr, Lars og cun til å slå ned på fylla! WOOOT

6785108[/snapback]

Skal DERE slå?

 

HE_HE

6785521[/snapback]

Du har alternativer, men jeg tror ikke det er vits i å sløse tid på å fortelle dem. Annet enn bestikkelser da, selvsagt; det tar vi gjerne imot.
Lenke til kommentar

Hvis høyreorienterte ungdom, gjerne medlemmer av FPU/UH, lar seg provosere så lett av Che Guevara t-skjorte trykk, da er de smålig. Alle som følger litt med på verden idag vet hvilket motesymbol det har blitt å gå med Che Guevara ting idag. At folk ikke kjenner bakgrunnen til denne personen og derfor egentlig ikke burde gå med trykk av ham kan nå så være.

 

Jeg ønsket egentlig bare å si at dersom noen blir provosert av denne nye trenden har de ingen andre enn seg selv å skylde. Man kan ikke gå rundt å provosere seg over småting som det der. Dessuten har man jo ytringsfrihet som spesielt høyresiden er svært opptatt av. Skal man ikke få hedre Che Guevara? (sikkert skrevet feil for ente gang).

 

La folk gå med det de vil uten å bli sint på dem for det. Jeg kunne forstått det om folk gikk rundt med hakekors i kalssisk nasjonalsosialistisk stil da dette er noe svært mange forbinder direkte med undertrykkelse og diskriminering. Che Guevara derimot er det ikke fullt så mange som kjenner, og dessuten var han på langt nær ikke så farlig som Hitler og nasjonalsosialistene. Det er nå hvertfall min mening.

 

Men Zethyr, la oss nå ikke ta denne diskusjonen her inne. Det forsøpler kun en tråd som egentlig handler om Russ anno 2007. Om du vil diskutere dette med Che Guera trykk og bruken av ham i moteindustrien og blant ungdom er det bare å opprette en tråd i PRS.

 

Forøvrig må vi moderatorer også få lov å være litt useriøse iblant. Av og til kan man bli forbannet lei av hele tiden å være så utrolig seriøs og saklig. Dette er en tråd i Off-Topic -> OT-Baren. Hele kategorienavnet sier jo i seg selv at det ikke er de mest seriøse diskusjonene som havner her. Og hvis en slik liten kommentar virkelig er så ille beklager jeg.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Og i dag ble jeg valgt inn som websjef. Det skal bli morsomt. :p

6781772[/snapback]

Grats. :) Hvilken skole?

6782269[/snapback]

 

Gjøvik VGS avd Bondelia. :)

Er jo bare for å provosere FPU-ere og UH-folk. De har nok bare godt av det. Uansett, hvorfor skal de ikke få gå med det de vil da?

6783517[/snapback]

 

Bitch. Jeg slapper deg til steinalderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...