Gå til innhold

Dark Messiah Multiplayer Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fikk key?

 

Nedlastingen gjør du gjennom Steam etter at du har registrert key'n der.

 

"0 codes remaining" - så da er vel poenget med denne tråden heller liten, eller hva? :-)

6771621[/snapback]

 

Det var 50561 igjen da jeg postet :hmm:

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar

gah...

 

Har nedlastet beta'en, men når jeg joiner en server, laster den ca 3cm også stopper den...

 

Utrolig irriterende, hadde trodde jeg endelig kunne prøve spillet i MP, men nei... :wallbash:

 

Noen tips?

Prøvd å skru av firewall, uten noen nytte... Kan det ha noe med at jeg bruker VPN?

 

 

Edit: restart på pc'en fiksa det... var noe med steam...

Endret av blackninja
Lenke til kommentar
V[]bster,31/08-2006 : 11:14]Tull at keys har forsvunnet. Mottok nettop min fra Gamespot.

6775145[/snapback]

 

*Oppdaterte tittelen* Selv fikk jeg ikke testet om det er key's igjen selv, men jeg stoler på deg :thumbup:

6777959[/snapback]

Nå må dere ikke blande kortene her. Det er ingen som har påstått at nøkler har forsvunnet. Det jeg har skrevet er at det ikke var flere nøkler igjen når jeg forsøkte i går kveld. Det stod svart på hvitt "0 keys left".

 

Men jeg tenkte jeg skulle sjekke opp GameSpot på nytt nå, og til min overraskelse fikk jeg følgende melding: "You are in the beta test. The code that you'll need to unlock your download is: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX". Jeg hadde ikke tidligere fått noen e-post, men fikk det nå når jeg meldte min interesse. Med andre ord tyder mye på at systemet til GameSpot ikke var helt stabilt i går kveld.

 

Så da var det sagt :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...