Gå til innhold

disconnected hele tia, stor lagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere enn meg som plages akkurat nå? ms på 1700 og mer, og får ikke gjort noe, så blir jeg disconnected.. bare jeg som har d? guildmembers fra england har null problemer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være noe med oppdateringer? Har spillt wow i 10 dager nå. Er det ofte slik at de aldri holder hva de lover? Forrige onsdag var det en patch. I dag er det HW-update. Hva blir det neste onsdag?

Skrevet
Kan det være noe med oppdateringer? Har spillt wow i 10 dager nå. Er det ofte slik at de aldri holder hva de lover? Forrige onsdag var det en patch. I dag er det HW-update. Hva blir det neste onsdag?

6771497[/snapback]

mellom kver onsdag oppdatere dei serveren

0200 - 1100

men er det patch tar det heile dag vist dei e raske

Skrevet
Hadde samme problemet tidligere. var faktisk noe med nettverket. finnes en tråd på wow forumet med fix, skal se om jeg finner den.

fant det.

quote Blizz tec suport:

Network Card Configuration

If you continue to have these problems then you will need to adjust the configuration of your network connection:

(please check with your Network Administrator before making any changes)

To access your Network configuration settings:

Go to Start and choose Control Panel

If in Category view, please click on Network and Internet Connections

Open Network Connections

Right click on your network adapter used to connect to the internet and go to Properties

Click on Configure and go to the Advanced tab

Different network cards have different options on this screen:

Disable any option labeled Checksum Offload (RX and TX) or Hardware Checksumming

Set the option called Connection Type, Speed and Duplex Settings or Media Type to Force 100 Full Duplex

(the exact wording of this option may vary)

Note: You may need to select Force 10 Full Duplex for an older network.

Set the Optimize for option to Throughput

Click OK

Note: This may cause your Connection to disconnect temporarily: Restarting the computer will usually resolve this.

If you are still disconnected, readjust the Connection Type settings.

5445457[/snapback]

Sleit med disconnects jeg og, men så fulgte jeg det som er skrevet her, og nå funker det veldig bra.

Skrevet

rart det her, internetten min er helt ok, sletta interface og wdb, wtf folders, ennå så har jeg 1000-3000ms ingame.. prater med guildmembers som bor i england og russland osv, de har det helt perfekt.. er det bare norge som sliter? eller er det telenor som er mongo.. er på Aerie peak EU

Skrevet

Jeg fikk samme problemet når jeg var i AV i går. Ble d/c 5 ganger uten at jeg rakk å gjøre noe. Etter den femte gangen slo jeg av alle addons og logget på. Da rakk jeg å gå ut av AV, og når jeg da kom til IF igjen var det slutt på problemene. En annen i guildet som også er norsk fikk det samme problemet når han var i Winterspring. For han fikset det seg etter en reboot av pc'en..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...