ØysteinT Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 vil no si det er letter for ally og vinne, bare og hoppe over muren så er du inne i borgen, mens horde må kjempe seg igjennom og over den broa , og der er det 2 tårn som skyter piler på oss, 6772164[/snapback] Du kan ikke lengre gå rundt horde-basen og ninjae Relief Hut mer, Blizzard har stengt den snarveien.
Be__bad Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 på trollbane var det 80% ally wins før 1.12.... nå er det ca 40%.......
Xanitra Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Nei, synes nå at horde sliter litt jeg da. Vi burde hatt en buff ved brua vet du. "When approaching bridge, Postmann Pat comes driving with his cat, and gives horde players transport over bridge. Postmann Pat is uneffected by melee damage, and spells. Postmann pat has a 5% chance on hit to inflict 10.000 damage within 45 yards, and stun other enemy players for 30 seconds within 400 yeards. Yarr." hehee :!:
Jørgen Sørheim Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Nja, altså, spiller man priest er det ufattelig artig å kaste folk utfor broen via mind control. Men, at det er en større flaskehals enn den bittelille porten til horde, kan man ikke nekte for. Gjerdet går jo også an å hoppe over.
ØysteinT Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Men, at det er en større flaskehals enn den bittelille porten til horde, kan man ikke nekte for. Gjerdet går jo også an å hoppe over. 6774613[/snapback] Ikke nå lenger, nei. Som alliance må du opp gjennom porten med begge Frostwolf Towers, du kan ikke gå på utsiden av gjerdet mer. De fikset det i 1.12 eller noe slikt.
phnx85 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Uhm, nå er jeg ikke sikker på hvilket gjerder dere prater om, men vet om to plasser jeg kan hoppe over/gå gjennom. Den ene plassen er rett vedsiden av Frostwolf GY, men den kan være litt tricky å få til og den krever swiftmount. Den andre plassen er til høyre for de to tårnene til hordene. Er Exalted med Stormpike og husker alikevell ikke hva de heter
Zippio Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Før Crossrealm-BG: Horde vinner 4 av 5 matcher.Etter Crossrealm-BG: Det er sånn ca 50-50. Enten er alliance på Dentarg dårlig, eller så er bare horden i battlegroupen vår elendig. Forøvrig synes jeg ikke noe om rushetaktikkene. Synes det er teit at det er mulig å unngå spesielt med fighting, og omtrent gå rett på generalen. =/ 6770603[/snapback] Hvordan går det med AV på dentarg? har ikke spillt så mye der etter eg fikk en brukelig off hand. Har ikke spillt mye pvp i det hele tatt siste tiden =/
Jørgen Sørheim Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Ikke nå lenger, nei. Som alliance må du opp gjennom porten med begge Frostwolf Towers, du kan ikke gå på utsiden av gjerdet mer. De fikset det i 1.12 eller noe slikt. 6774857[/snapback] Joda, den er grei, men jeg tenkte på hovedinngangen. 10 meter unna graveyard-flagget. Å forsvare en lang bro er betraktelig enklere enn å beskytte en liten inngang hvor folk kan ri til alle sider like etterpå, eller hoppe over gjerdet og angripe fra siden.
Xanitra Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Psilobe har rett.. Horde sliter. hehehe
Cappo Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) Tror ikke det er forandringer som har blitt gjort som gjør at du ikke vinner like ofte Xanitra. Jeg tror heller at alliance på din server var generelt dårligere enn horde og at crossrealm pvp gjør at du nå møter alliance som er litt bedre. Endret 1. september 2006 av Cappo
hrmpf Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Battlegroup 8 vinner stort sett Horde. De få gangene alliance kommer seg til basen tar horde Mr.Stormpike lenge før vi får drept Drek'Thar pga han har fler adds som folka surrer for mye med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå