DesertGlow Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Kom over en morsom sak i dag i forbindelse med at det er sluppet noen nye fancy bilder av CCX. Det er opptak fra Top Gear der de kjører det nye fartsvidunderet en del raskere enn de burde... Fremfor å bli sure på Top Gear, tar produsenten med bilen hjem og oppgraderer den slik at den skal passe bedre på bane. Slik tilgang på biler vil jeg ha også!
gorber Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Litt gammel den da, flere måneder siden den ble vist på tv...
satanjapan Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Dette er vell den nye Köenigsegg da, den som ble vist for noen måneder siden var nok den gammle
Marvil Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Kom over en morsom sak i dag i forbindelse med at det er sluppet noen nye fancy bilder av CCX. Det er opptak fra Top Gear der de kjører det nye fartsvidunderet en del raskere enn de burde... Fremfor å bli sure på Top Gear, tar produsenten med bilen hjem og oppgraderer den slik at den skal passe bedre på bane. Slik tilgang på biler vil jeg ha også! 6766906[/snapback] Tenk den positive PRen de får.. Bilen koster vel noen millioner (7 i norge ellerno med avgifter), men hva er vel det mot mye positiv reklame og TV-tid i et av verdens mest populære bilprogrammer..
gorber Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Dette er vell den nye Köenigsegg da, den som ble vist for noen måneder siden var nok den gammle Jeg mener den nye CCX, som de fikk montert en vinge på, siden The Stig krasja den og bilen prøvde å tygge dekkbarrierer.
Marzo Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Top Gear har ikke krasja den gamle typen CCR.. (lik Volvik sin gamle) Stig kjørte ut med CCX'en med 806hk under et opptak i vår, på samme tid som bilen ble lansert fra konigsegg.
DesertGlow Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Vel linken fungerer ihvertfall ikke? 6769588[/snapback] Fungerer her. Kanskje siden bare har hatt hikke eller noe
snoemann Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Der fungerte den ja Har de montert vinge på bilene rett fra butikken da?
kremt Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Har de montert vinge på bilene rett fra butikken da? 6769773[/snapback] Vil tro det ja, den kan jo tross alt komme opp i nesten 400 km/t
snoemann Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Den haded jo ikke det når den blei testet på top gear, så hvis de har gjort det etter testen så er det jo glimrende =)
gorber Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 CCX kommer ikke med vinge, men fabrikken modifiserte den littegranne etter Top Gear-redaksjonens ønske.
snoemann Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Okej, hadde jo vært najs om de etter DET lot den komme med vinge mente jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå