Gå til innhold

Oktober blir ein utruleg bra månad...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men nå må jeg si at jeg gleder meg syyyyyykt til Gothic 3 altså. Det er helt vanvittig. Jeg sitter her og småhopper i stolen. Problemet er jo at jeg må sitte slik en måned til. :cry:

6868825[/snapback]

You're not alone, Hr. Jennsen, you're definitely not alone... :D

Oktober = Party Time! :w00t:

Lenke til kommentar

Fanden. Lommeboka gråter allerede!

 

La meg se... Jo, jeg må kjøpe Call of Juarez, så skal jeg ha Gothic 3: Collector's Edition, Dark Messiah (coll. ed. om mulig) og så vurderer jeg Neverwinter Nights 2.

 

Call of Juarez -- ca. 400kr

Dark Messiah -- ca. 400kr

Gothic 3 Collector's Edition: ca. 500

 

Så jeg "må" i alle fall ut med 1300 for spill bare i oktober/september. Har rundt 800 nå. Må nesten selge noe. :cry:

 

Jess, du. Det var visst en Dark Messiah Collector's Edition. Da kan jeg rekne med minst 500 for den.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Hehe, du vinner veddemålet. Det er nok Unholy Alliance jeg skal dra for å se/høre på. :)

6767513[/snapback]

 

Amen to that! (blir litt feil og si amen :p ) Blir den feteste høsten ever!!

 

Dark Messiah, Gothic, Neverwinter, Unholy Alliance den 15novermber, Iron Maiden og Trivium 23 november og bursdag 26 november :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

skuffende at ingen har nevnt crysis eller ekspansjon til fear. :no::no::no:

det er vel de to spillene jeg gleder meg mest til som kommer på denne siden av nyttår, mens første kvartal etter nyttår blir også ganske spennende med c&c 3 og supreme commander.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Siden det er mest snakk om utgivelser i oktober faller nok både Crysis og FEAR utenfor. :)

6890665[/snapback]

 

 

 

nja tillegspakka til fear skal jo komme ut 27 oktober da etter hva jeg har sett :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg generelt sett til høst, altså perioden September-Oktober-November.

 

Hovedsaklig gleder jeg meg til Dark Messiah, Call of Juarez og Gothic 3 - men det kommer nok flere spill jeg også gleder meg til (Joint Task Force, f.eks).

 

Dessuten skal jeg på konsert i Oslo i November, og i Oktober skal jeg på klassetur til St. Petersburg.

 

Høsten blir en herlig tid ja. :D

6766954[/snapback]

 

Om jeg tør spørre, The Unholy Alliance? Joda, det var det, dit skal jeg og :w00t:

Det blir heftfullt.

 

Men høsten generelt, eller nå fram til nyttår egentlig.

 

Wii, R6: Vegas, Just Cause, Zelda, Mario, Metroid, Splinter Cell, Gears of War, Call of Duty 3, Gothic 3, Caesar IV... kunne fortsatt i evigheter... eller inntil spillene tok slutt...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...