Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg skal sjekke nummeret mitt på Firstmile.no nå så kommer det at nummeret ikke er i databasen deres og jeg må registrere nummret på nytt. Hva i granskauen driver de med egentlig? Nå gir jeg F i dem snart altså.

 

Registrereringsrutinene har hatt endel mangler i laaang tid og nå ser det ut som om det er full stopp.

Ikke får du registrert deg heller, det ender i en 404

Lenke til kommentar

Si meg: Er Firstmile et seriøst firma som besvarer henvedelser på bedriftsinterne ting i et fremmed debattforum på internett?

 

Har der ikke ikke bedre ting å gjøre en å sitte å surfe?

 

- - klipp - -

 

Registrerte meg der for snart 1 år siden, husker den dag i dag,

 

Vi vil iverksette utbyging der det er 20 eller flere påmeldte

 

Tar jeg ikke feil var vi 23 etter 1-2 uker. I dag sitter jeg forsatt med ISDN.

 

- Hvor i svarte blir det av S.HDSL'et jeg venter på ?? Dere kan gjerne besvare meg på PM.

Lenke til kommentar
Den er fortsatt lagret og du vil bli mailet når bestilling er mulig/sentralen er bygget ut.

 

 

Ble vel litt flaut å ha stående at mange av sentralene var godkjent for utbygging i januar og fortsatt ikke ha peiling på når noen av dem faktisk vil bli bygget ut.

De forteller ihvertfall ingen om tidsplanene sine.

Lenke til kommentar

Vi har aldri lagt skjul på at interessen rundt Firstmile er langt høyere enn det vi antok. Videre må dere huske på at alle interessenter ikke deltar i dette forumet. Vi har bygget ut, og bygger ut, en rekke sentraler som ikke har noen tilbud fra før. Det er ingen grunn for oss å skrive om dette på våre sider da det bare angår en liten gruppe brukere.

 

XPUserz: Firstmile er ikke er firma per idag. Det er navnet på et prosjekt. Dersom du sjekker når innleggene er postet vil du se at det stort sett er utenom arbeidstid, mao. så er disse på gjort på eget initativ for å besvare spørsmål brukerene her har. Videre besvarer vi mange mennesker ved å besvare det her, dermed slipper vi å besvare en rekke like e-poster. Generellt besvarer vi ikke spørsmål om når vi bygger ut hvilke sentraler av grunner som står både på våre sider og utallige poster her.

 

Mvh,

 

G. Rimala

ZyXEL/Firstmile

Lenke til kommentar
12.5Mbit frister selvfølgelig, men da må jeg få inn leieboer jeg kan spleise med...

...hvor i sentrum, hva er husleia og hvor mange kvadrat ?

 

Hehe, bor i Nordahl Bruns gt. (pilestredet/sas hotellet området).

Leiligheten er på 115m2, og ledige rommet er på 9m2.

Menmen, tror jeg har funnet leieboer nu... er ikke helt sikker :wink:

Lenke til kommentar
Sentralen i Fenstad er nå åpen for bestilling :woot:

 

Så det skjer jo noe :smile:

 

Øiii når skjedde dette? Har fulgt med leeeenge men ga opp når jeg fikk beskjed om å registrere meg på nytt her om dagen!!

 

Detta er jo suverent! :D

 

Og til alle dere andre som bor noe avsideligende... det finnes håp :woot:

 

*bestille nå*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...