Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om og evt når dere har tenkt til å bygge ut fjellfoten i Nes kommune? Leste tidligere at dere mente vi tilhører Årnes sentral, men det medfører ikke riktighet! Vi var intil dere endret nr sjekken deres 54 interesenter.

PS! Fint om dere svarte på mailene dere mottar også!

 

mvh bomelby

Lenke til kommentar
Fra firstmile.no
Q: Hvorfor har dere ikke svart på mailen min?  

 

A: Grunnet stor interesse for Firstmile har vi rett og slett ikke tid til å svare på alle spørsmål som kommer inn, men alle blir lest. Vi håper denne FAQ siden vil svare på de spørsmålene dere har.

 

Endelig noen som har skjønt det!

 

Er ikke vits å mase " Når bygger dere ut ? Det er 24 int. på min sentral! "

 

Jeg hadde 85int. på min sentral og det tok nesten tre måneder etter at jeg bestilte.

 

Så ikke plag Firstmile med mails dem aldri i verden gidder å svare på..

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om og evt når dere har tenkt til å bygge ut fjellfoten i Nes kommune? Leste tidligere at dere mente vi tilhører Årnes sentral, men det medfører ikke riktighet! Vi var intil dere endret nr sjekken deres 54 interesenter.  

PS! Fint om dere svarte på mailene dere mottar også!

 

mvh bomelby

 

Fjellfoten er åpnet for bestilling. Når vi får inn nok bestillinger vil vi bygge den ut.

 

 

Mvh,

 

G. Rimala

ZyXEL/Firstmile

Lenke til kommentar

firstmile ruler, ja.. det er helt sikkert. Har vært en strålende fornøyd firstmile-kunde siden feb/mars, med en suveren hastighet til en suveren penge.!

 

Det har seg jo sånn at de har valgt å la oss slippe å betale for de 5 første månedene mine (og dere andre som fikk det før august), så stå på!

 

Ikke nok med det, jeg har faktisk 5-6 mbit ned-linje nå :woot:

 

Supporten er også strålende, alltid hjelpsomme og klare for å svare på spørsmål..!

 

go firstmile

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...